FindHotel
ScandicHotels.comUSD 152
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger, både på store arrangement og mindre konferanser, og nå som turist. Flott hotell med stor parkering ute, luftig resepsjon og hyggelig betjening. Frokost på Scandic leverer bestandig det beste man kan ønske og litt til.

Takk, alfmagne
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom torsdag, skulle være til fredag. Vi hadde bestilt to rom. Vår datter opplevde at hun kom til et rom som ikke var klargjort, tydelig når sengetøy er krøllete og håndklær ligger slengt rundt omkring. Hun fikk en beklagelse og nytt rom. Selvsagt! Vi kom tilbake lørdag for ny overnatting, denne gangen var ett rom bestilt. Og hva opplever vi IGJEN? Rom ikke rengjort/klargjort!! Vi får en beklagelse, men ikke en dyp og inderlig en etter at vi opplever dette for andre gang - vi ga tydelig inntrykk av hva vi syntes om opplevelsen. Tenker vi burde fått oppgradert rom og mere til. En uengasjert resepsjonist som ikke akkurat oste av «hva kan jeg og Scandic gjøre for å rette opp denne pinlige siruasjonen som dere opplever for andre gang i løpet av kort tid»! Ble ikke bedre av rom med rimelig bråkete ventilasjonsanlegg, og frokostsal uten særlig følelse av at covid-19 fremdeles tas hensyn til. Og ja, vi skjønner at turistnæringen opplever ei spesiell tid, men det er vel ikke for mye forlangt å slippe og få tildelt skitne og ikke klargjorte rom? Og det to ganger på rappen! Godt at det finnes alternative overnattinger i Alta!

Romtips: Rom hvor du slipper å høre rånerne
1  Takk, ReiseALM
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei
Tusen takk for at dere ga oss denne tilbakemeldingen. Jeg kan ikke gjøre annet en å beklage. Dette burde først og fremst ikke skje men når det først gjordet det så burde vi håndtert det annerledes. Har tatt din tilbakemelding opp her internt slik at dette ikke skjer igjen.
Ta kontakt med meg neste gang deres skal til Alta slik at jeg får muligheten å rette opp deres opplevelse av oss.

Ha en fortsatt fin sommer

Jørn Thomassen

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Vi kom til Alta dagen etter at det hadde vært et stort covidutbrudd i byen, så vi var ekstra forsiktig. Vi fikk et helt greit rom med utsikt til Nordlyskatedralen.
Det som ikke var bra var frokosten dagen etter, godt utvalg i mat men at folk gikk i kø og skar brød selv var ikke bra.
Vi likte dårlig også å måtte betale 500 kr for å beholde rommet utover ettermiddagen.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Terje J
Jørn Thomassen, Daglig leder på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Hei Terje
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Jeg kan forsikre deg om at vi skal gjøre alt vi kan for å ivareta et godt smittevern. Vi gjør vårt ytterste hver dag for å følge alle regler lokale som nasjonale.
Scandic Alta ønsker deg en fortsatt fin dag og velkommen tilbake.

Jørn T

Anmeldt 7. juni 2021

Gode og romslige rom, godt renhold, utmerket frokost og lunch kombinert med serviceinnstilt personell gjør det til en opplevelse å bo på Scandic Alta - rett ved siden av Nordlys katedralen! Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 925thor

Kjære 925thor
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på det.
Ønsker deg en flott dag og velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Jørn Thomassen

Anmeldt 8. mars 2021

Hadde bestilt junior suite og ble sendt til et uvasket rom, hvor sengen var fult av støv. Bord, stoler og ting som vannkoker og meny var klissete og støvet ned. Ble deretter sendt til et nytt rom som var i samme tilstand, men da også med hårstrå liggende i seng og møbler. Det tredje rommet var igjen i samme standar som på rom 2. Vi ba deretter om å få en til å gå inn å vaske rommet på nytt. Når vi kom tilbake var rommet i samme standar som da vi forlot det, men med mindre støv bak lampene og dynen snudd andre vei.
Personen i resepsjon prøvde sitt beste for å hjelpe, men til lite nytte da vaskerne på hotellet ikke utførte sin jobb.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Veronicccccccca
Jevgeni Mlinnikov, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2021

Hei Veronicccccccca!

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Renhold er et av våre viktigste områder på agenda. Her ser det ut som at vi har sviktet denne gangen- dette beklager jeg på det sterkeste.

General manager