Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 154
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Alt i alt en skikkelig nedtur. Dårlig renhold og dårlig stand i forhold til det som fremkom på nettsiden deres. Meget lytt, spesielt fra gangen. Frokosten var ok, men ikke på nivå med andre Scandic hoteller vi har besøkt.
Bestilte og betalte dobbeltrom med dobbeltseng på forhånd og fikk et rom med to enkeltsenger. Hadde det ikke vært for at det ikke var refunderbart hadde vi byttet hotell. Aldri mer Scandic i Alta.

Takk, Superstressa
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Her var det dessverre mange ting som ikke har fungert. Vi beklager dette. Tar dette opp internt her hos oss.
Ta gjerne kontakt med meg direkte dersom dere kommer til Alta igjen. Vi ønsker veldig gjerne å vise oss fra en bedre side. Ønsker dere en fin dag og en fortsatt god sommer.

Mvh
Jørn T
Direktør
Scandic Alta

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 3 som denne sommeren reiser over halve Norge på ferie i 3 hektiske uker. Vi har valgt å overnatte konsekvent på Scandic hoteller der det er mulig. Vi kom til Alta sent kvelden etter noen timers kjøring fra Narvik.
Dette hotellet ligger fint og luftig til rett ved et kjøpesenter samt byens legevakt, som viste seg å komme godt med av ulike årsaker.
Betjeningen på hotellet var veldig hyggelige, både i resepsjonen samt i restauranten til frokosten.
Til frokosten hadde hotellet et meget variert og smakfullt utvalg.
Det eneste som trakk litt ned er glass i døren mellom soverommet og stuen. Der kunne det med fordel ha blitt blendet med noe. I tillegg var det litt mye lys som kom igjennom gardinene, disse kunne gjerne ha vært litt mer dekkende og mørkere.
Det ble også litt vel varmt inne på rommet, her kunne det ha vært noen vifter. De i resepsjonen sa at de vanligvis ikke er bortskjemt med for varmt vær, de har jo et poeng der.
Uansett, alt i alt et trivelig opphold.

Romtips: Husk å betale parkeringen, det billigste er å parkere på baksiden av hotellet, og det er inngang fra begge sider.
Takk, HiltonEliteMember
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell. Har overnattet der ved to anledninger. Rommene hadde varierende standard, men dette er heller ikke noe luksushotell. Frokosten var helt grei, ikke noe jeg ville ha reist hit enkomst for å oppleve. Et minus er at det er betalingsparkering på hotellet. Alt i Alta: et helt greit hotell, men ikke noe mer enn det.

Takk, Kjetil S
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei Kjetil S

Takk for din tilbakmelding.
Vi ved Scandic Alta ønsker deg en fortsatt god sommer og velkommen tilbake.

Mvh
Jørn T