FindHotel
ScandicHotels.comUSD 151
Anmeldt 31. juli 2021

Overnattet her en natt. Rommet var lite og det var vasket i hui og hast. Masse støv over alt. Badet var av eldre type og slitent. Dusjen var ikke bra. Liten og trang og dårlig vanntrykk.
Frokosten som skulle være så veldig bra, var middels.
Kjøpte øl i baren - 134,- for en flaske øl. Det er alt for dyrt, selv til Norge å være.
Skjerp dere scandis hotell Alta!

Takk, 522ingunnj
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei 522ingunnj
Takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke klarte å levere i forhold til dine forventninger. Jeg har tatt dette opp med de det gjelder. Ha en fortsatt fin sommer og håper vi kan få ønske deg velkommen til oss igjen ved en senere anledning.

Mvh
Jørn T
Direktør
Scandic Alta

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Alt i alt en skikkelig nedtur. Dårlig renhold og dårlig stand i forhold til det som fremkom på nettsiden deres. Meget lytt, spesielt fra gangen. Frokosten var ok, men ikke på nivå med andre Scandic hoteller vi har besøkt.
Bestilte og betalte dobbeltrom med dobbeltseng på forhånd og fikk et rom med to enkeltsenger. Hadde det ikke vært for at det ikke var refunderbart hadde vi byttet hotell. Aldri mer Scandic i Alta.

Takk, Superstressa
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Her var det dessverre mange ting som ikke har fungert. Vi beklager dette. Tar dette opp internt her hos oss.
Ta gjerne kontakt med meg direkte dersom dere kommer til Alta igjen. Vi ønsker veldig gjerne å vise oss fra en bedre side. Ønsker dere en fin dag og en fortsatt god sommer.

Mvh
Jørn T
Direktør
Scandic Alta

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 3 som denne sommeren reiser over halve Norge på ferie i 3 hektiske uker. Vi har valgt å overnatte konsekvent på Scandic hoteller der det er mulig. Vi kom til Alta sent kvelden etter noen timers kjøring fra Narvik.
Dette hotellet ligger fint og luftig til rett ved et kjøpesenter samt byens legevakt, som viste seg å komme godt med av ulike årsaker.
Betjeningen på hotellet var veldig hyggelige, både i resepsjonen samt i restauranten til frokosten.
Til frokosten hadde hotellet et meget variert og smakfullt utvalg.
Det eneste som trakk litt ned er glass i døren mellom soverommet og stuen. Der kunne det med fordel ha blitt blendet med noe. I tillegg var det litt mye lys som kom igjennom gardinene, disse kunne gjerne ha vært litt mer dekkende og mørkere.
Det ble også litt vel varmt inne på rommet, her kunne det ha vært noen vifter. De i resepsjonen sa at de vanligvis ikke er bortskjemt med for varmt vær, de har jo et poeng der.
Uansett, alt i alt et trivelig opphold.

Romtips: Husk å betale parkeringen, det billigste er å parkere på baksiden av hotellet, og det er inngang fra begge sider.
Takk, HiltonEliteMember