Trip.com
ScandicHotels.comUSD 153
Anmeldt 5. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 31. juli 2021

Oppholdet på Scandic Alta må jeg si var helt midt på treet.
Det var blant annet veldig få stikkkontakter, ingen minibar eller infoark på rommet (f.eks telefonnummer til resepsjonen).
Samt ingen knagger til å henge opp dusjhåndklær på badet. Kun den som var over toalettet.
Var også misfornøyd med at man hadde begrenset tid på frokosten, samt ingen form for køsystem. Kaos, men ellers var det bra utvalg av mat.
Alt i alt, et slitent hotell med et hyggelig personalet, men tipper det blir et annet hotell neste gang til den prisen.

Takk, Sour0nion
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Souronion
Takk for at du tok deg tid til skrive en tilbakemelding.
Jeg beklager at ditt opphold ikke svarte til dine forventninger. Jeg kan forsikre om at vi gjør vårt beste for at vi skal opprettholde smittevernet. Derfor har vi et kø system som skal ivareta dette. Takk for din tilbakemelding på vårt personale. Det setter vi stor pris på. Håper du vil besøke oss igjen ved en senere anledning. Ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 31. juli 2021

Overnattet her en natt. Rommet var lite og det var vasket i hui og hast. Masse støv over alt. Badet var av eldre type og slitent. Dusjen var ikke bra. Liten og trang og dårlig vanntrykk.
Frokosten som skulle være så veldig bra, var middels.
Kjøpte øl i baren - 134,- for en flaske øl. Det er alt for dyrt, selv til Norge å være.
Skjerp dere scandis hotell Alta!

Takk, 522ingunnj

Hei 522ingunnj
Takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke klarte å levere i forhold til dine forventninger. Jeg har tatt dette opp med de det gjelder. Ha en fortsatt fin sommer og håper vi kan få ønske deg velkommen til oss igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Alt i alt en skikkelig nedtur. Dårlig renhold og dårlig stand i forhold til det som fremkom på nettsiden deres. Meget lytt, spesielt fra gangen. Frokosten var ok, men ikke på nivå med andre Scandic hoteller vi har besøkt.
Bestilte og betalte dobbeltrom med dobbeltseng på forhånd og fikk et rom med to enkeltsenger. Hadde det ikke vært for at det ikke var refunderbart hadde vi byttet hotell. Aldri mer Scandic i Alta.

Takk, Superstressa
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Her var det dessverre mange ting som ikke har fungert. Vi beklager dette. Tar dette opp internt her hos oss.
Ta gjerne kontakt med meg direkte dersom dere kommer til Alta igjen. Vi ønsker veldig gjerne å vise oss fra en bedre side. Ønsker dere en fin dag og en fortsatt god sommer.