Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 152
Anmeldt 7. august 2021

Anmeldt 7. august 2021

Har bodd på Alta Scandic før og vært veldig fornøyd. Denne gangen prøvde vi sjekke inn kl 1530 uten hell. Vi fikk ikke rommet før 1830. Veldig uhøvelig da vi hadde planer for kvelden. Dette ble kansellert!! Ganske surt!

Takk, Siv-Co
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Første gang jeg har opplevd på et hotell at man må booke tidspunkt for frokost neste morgen. Dette var ikke opplyst når vi bestilte hotellrom, og man har grunn til å forvente at slike uvanlige restriksjoner blir opplyst ved booking. Dette alene er grunn til å unngå hotellet sommeren og høsten 2021, og heller velge Thon Hotel Alta.

Romtips: Velg et annet hotell, Thon Hotel Alta er i nabobygget. Det bør være grenser for hva man skal gjøre med Korona som unnskyldning.
Takk, HermodG1
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei HermodG1
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. Vi beklager så mye at vi ikke leverte til dine forventninger. Vi beklager at dere ikke ble opplyst om dette før dere ankom. Vi er grunnet smittevernet nødt til å regulere noe på frokost derfor har vi denne ordningen.
Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Jørn T