ScandicHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 17. august 2021

Vi kom ca 14.00. Fikk beskjed om at rommet ikke var ledig før 14.30. Kom tilbake da og fikk beskjed om at det ikke var ferdig før 15.30. Så ble det 16.30 for til slutt å få et simplere rom enn det vi hadde bestilt ca. kl.17.30. En av personalet som sto bak skranken burde funnet seg ny jobb !! Dette var en dårlig opplevelse

Takk, arejens2021
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei arejens2021
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.
Vi beklager så mye at vi ikke leverte til dine forventninger. Tar dette opp med de involverte her hos oss. Jeg håper dere vil vurdere å besøke oss igjen slik at vi kan vise oss fra en bedre side. Ha en fortsatt fin dag og velkommen tilbake.

Anmeldt 15. august 2021

Bra mottak av hyggeleg personell i romsleg resepsjon. Gratis MC-parkering i kjellar. Frukost er inkludert og var heilt grei. Det følte litt folksamt og tett ved frukostbuffeen. Reint og fint rom med kjøleskap. Litt lite rom, men det var det me hadde betalt for. Sentralt hotell.

2  Takk, Trehar

Hei Trehar
Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi setter stor pris på at dere hadde et fint opphold her hos oss. Ønsker dere en fortsatt fin dag og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 7. august 2021

Anmeldt 7. august 2021

Har bodd på Alta Scandic før og vært veldig fornøyd. Denne gangen prøvde vi sjekke inn kl 1530 uten hell. Vi fikk ikke rommet før 1830. Veldig uhøvelig da vi hadde planer for kvelden. Dette ble kansellert!! Ganske surt!

Takk, Siv-Co
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Første gang jeg har opplevd på et hotell at man må booke tidspunkt for frokost neste morgen. Dette var ikke opplyst når vi bestilte hotellrom, og man har grunn til å forvente at slike uvanlige restriksjoner blir opplyst ved booking. Dette alene er grunn til å unngå hotellet sommeren og høsten 2021, og heller velge Thon Hotel Alta.

Romtips: Velg et annet hotell, Thon Hotel Alta er i nabobygget. Det bør være grenser for hva man skal gjøre med Korona som unnskyldning.
Takk, HermodG1

Hei HermodG1
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. Vi beklager så mye at vi ikke leverte til dine forventninger. Vi beklager at dere ikke ble opplyst om dette før dere ankom. Vi er grunnet smittevernet nødt til å regulere noe på frokost derfor har vi denne ordningen.
Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake ved en senere anledning.