Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 112
Anmeldt 18. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Anmeldt 18. august 2021

Som alltid leverer de på høyeste plan når det gjelder kundevennlighet og service. Det er alltid en glede å komme til dette hotellet og bli møtt av et alltid så smilende personale som gjør en fantastisk fin jobb.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TorJohanHjermstad
Anmeldt 17. august 2021

Vi kom ca 14.00. Fikk beskjed om at rommet ikke var ledig før 14.30. Kom tilbake da og fikk beskjed om at det ikke var ferdig før 15.30. Så ble det 16.30 for til slutt å få et simplere rom enn det vi hadde bestilt ca. kl.17.30. En av personalet som sto bak skranken burde funnet seg ny jobb !! Dette var en dårlig opplevelse

Takk, arejens2021

Hei arejens2021
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.
Vi beklager så mye at vi ikke leverte til dine forventninger. Tar dette opp med de involverte her hos oss. Jeg håper dere vil vurdere å besøke oss igjen slik at vi kan vise oss fra en bedre side. Ha en fortsatt fin dag og velkommen tilbake.

Mvh
Jørn T
Direktør
Scandic Alta

Anmeldt 15. august 2021

Bra mottak av hyggeleg personell i romsleg resepsjon. Gratis MC-parkering i kjellar. Frukost er inkludert og var heilt grei. Det følte litt folksamt og tett ved frukostbuffeen. Reint og fint rom med kjøleskap. Litt lite rom, men det var det me hadde betalt for. Sentralt hotell.

2  Takk, Trehar

Hei Trehar
Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi setter stor pris på at dere hadde et fint opphold her hos oss. Ønsker dere en fortsatt fin dag og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Jørn T