FindHotel
ScandicHotels.comUSD 115
Anmeldt 3. september 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 30. august 2021

Par på tredagers-tur med leiebil sjekker inn helt uproblematisk. Fint og veldig rent standard rom i 6.etasje. Veldig gode senger. Sentral beliggenhet i Alta. Scandic har vel kanskje litt (penger) de skal hente inn etter en pandemi, for 1 voucher pr dag a 50,- kunne IKKE brukes til to brus a 25,- Prisen 25,- for 2 gjaldt ikke med voucher. Da kostet brusen 39,- pr stk. Litt gnitent, kanskje?
Frokost tre dager uten bacon ble unnskyld med "leveranseproblemer". Dvs 1 baconbit (?!) lå oppå hver ferdigstekte speilegg....Jeg konstaterte kjapt at Rema 1000 tvers over gaten sikkert kunne levert bort noen bacon-biter, bare de ble spurt? Det er gjerne frokostene som er høydaren ved et hotell-opphold; ikke her. Frokosten var IKKE bra med tanke på at vi har en pågående pandemi. Gjester fikk gå uten munnbind i spisesalen tett på oss "andre" mens ansatte bare ignorerte gjesters/egen avstand til gjester etc,, felles smørkniv for alle gjestene ved felles smørstykke (ingen engangsstykker smør), og brød som hver enkelt gjest måtte skjære skiver av selv. Ikke alle gjester har - tydeligvis - intelligens til å forstå at man ikke tar DIREKTE på et felles brød når man skjærer til seg selv.....Brødskjære-maskin kunne med fordelt blitt bestilt inn sammen med manglende bacon? Vi er tross alt betalende gjester, og satte oss småskremte inn i bilen mot flyplassen avreisedagen. Dette kort tid etter frokost tre. Og R-tallet i Norge er nå 2.....

1  Takk, Astri K
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hei Astri K

Takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at ditt opphold ikke ble slik du forventet.
Jeg kan forsikre deg om at vi tar smittervernet på alvor. Jeg tar din tilbakemelding opp med lederne på hotellet.
Ønsker deg en fortsatt fin dag og håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Jørn T
Direktør
Scandic Alta

Anmeldt 18. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Anmeldt 18. august 2021

Som alltid leverer de på høyeste plan når det gjelder kundevennlighet og service. Det er alltid en glede å komme til dette hotellet og bli møtt av et alltid så smilende personale som gjør en fantastisk fin jobb.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TorJohanHjermstad
Anmeldt 17. august 2021

Vi kom ca 14.00. Fikk beskjed om at rommet ikke var ledig før 14.30. Kom tilbake da og fikk beskjed om at det ikke var ferdig før 15.30. Så ble det 16.30 for til slutt å få et simplere rom enn det vi hadde bestilt ca. kl.17.30. En av personalet som sto bak skranken burde funnet seg ny jobb !! Dette var en dårlig opplevelse

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, arejens2021

Hei arejens2021
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.
Vi beklager så mye at vi ikke leverte til dine forventninger. Tar dette opp med de involverte her hos oss. Jeg håper dere vil vurdere å besøke oss igjen slik at vi kan vise oss fra en bedre side. Ha en fortsatt fin dag og velkommen tilbake.

Mvh
Jørn T