Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 113
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Rar lukt på rommet. Forsøkte å lufte, men lukten gikk ikke bort. Luktet surt og fuktig.

Spiste i resturanten på hotellet. Dårlig service, lite og smakløs mat, servitører som forsøkte å se bort. Dersom man mot formodning fikk tak i en servitør fikk man beskjed om å vente litt. Veldig rar opplevelse. Kan ikke anbefales videre.

Romtips: Ikke spis i hotellets restaurant! Mange fine småsteder rundt hjørnet i hovedgaten.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, FruWithbro
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Hei FruWithbro

Takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at vi ikke har levert slik du forventet.
Jeg tar det du nevner opp med mitt lederteam.
Håper du vil besøke oss igjen da jeg vet vi kan levere bedre en dette. Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake.

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Var på kurs hele dagen i Alta, og skulle på ett nytt kurs dagen etter så hadde booket rom i forkant, kommer på hotellet og skal sjekke inn 17.30 når første kurs e ferdig, får beskjed at det ikke var noe ledig rom for øyeblikket og fikk dermed beskjed om å komme tilbake 30-60 min seinere. Kom tilbake etter en time og de beklaget igjen og sa att det ikke var klart enda, spurte deretter om når det var klar, men det kunne de ikke svare på… takka for meg og avbestilte hele shiten…
Etter en lang dag med kurs e det avslapping som hadde gjort seg, ikke ett evig styr.

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, MalinK276
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hei MalinK276

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Jeg kan ikke annet en å beklage din opplevelse av oss. Det er ikke slik vi ønsker å framstå. Jeg tar dette opp her hos oss. Jeg håper at vi kan få ønske deg velkommen tilbake en annen gang slik at vi får vist oss fra en bedre side.

Anmeldt 3. september 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 30. august 2021

Par på tredagers-tur med leiebil sjekker inn helt uproblematisk. Fint og veldig rent standard rom i 6.etasje. Veldig gode senger. Sentral beliggenhet i Alta. Scandic har vel kanskje litt (penger) de skal hente inn etter en pandemi, for 1 voucher pr dag a 50,- kunne IKKE brukes til to brus a 25,- Prisen 25,- for 2 gjaldt ikke med voucher. Da kostet brusen 39,- pr stk. Litt gnitent, kanskje?
Frokost tre dager uten bacon ble unnskyld med "leveranseproblemer". Dvs 1 baconbit (?!) lå oppå hver ferdigstekte speilegg....Jeg konstaterte kjapt at Rema 1000 tvers over gaten sikkert kunne levert bort noen bacon-biter, bare de ble spurt? Det er gjerne frokostene som er høydaren ved et hotell-opphold; ikke her. Frokosten var IKKE bra med tanke på at vi har en pågående pandemi. Gjester fikk gå uten munnbind i spisesalen tett på oss "andre" mens ansatte bare ignorerte gjesters/egen avstand til gjester etc,, felles smørkniv for alle gjestene ved felles smørstykke (ingen engangsstykker smør), og brød som hver enkelt gjest måtte skjære skiver av selv. Ikke alle gjester har - tydeligvis - intelligens til å forstå at man ikke tar DIREKTE på et felles brød når man skjærer til seg selv.....Brødskjære-maskin kunne med fordelt blitt bestilt inn sammen med manglende bacon? Vi er tross alt betalende gjester, og satte oss småskremte inn i bilen mot flyplassen avreisedagen. Dette kort tid etter frokost tre. Og R-tallet i Norge er nå 2.....

1  Takk, Astri K

Hei Astri K

Takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at ditt opphold ikke ble slik du forventet.
Jeg kan forsikre deg om at vi tar smittervernet på alvor. Jeg tar din tilbakemelding opp med lederne på hotellet.
Ønsker deg en fortsatt fin dag og håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 18. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021