Booking.comUSD 159
Anmeldt 19. februar 2022

Dato for oppholdet: februar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 24. januar 2022 via mobile enheter

Veldig sentralt liggende hotell med betalt(100kr)parkering rett utenfor. Hyggelige folk i resepsjonen. Rent rom, dog litt lite, men vanlig Scandic standard. Veldig flott frokost t hyggelige og rolige omgivelser. Anbefaler hotellet

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, beatev115
Anmeldt 1. desember 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2021

Anmeldt 21. november 2021

Vi blir alltid fornøyde når vi kan bo på Scandic! Vi bestemte oss for å ta en handelstur til Alta tidligere i denne uka og bestilte da to bonusovernattinger. Vi følte at vi, som faste kunder, ble utrolig godt tatt vare på under oppholdet! Flott rom i 6. etasje, smilende og blide folk i resepsjon og restaurant, variert og god frokost. Trygg parkering i kjelleren. Helt topp opplevelse! Vi gleder oss til neste besøk!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Jet4334
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2021

Hei
Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Vi setter stor pris på det. Ønsker dere en fortsatt fin dag og velkommen tilbake til oss.

Mvh
Jørn T
Direktør
Scandic Alta

Anmeldt 15. november 2021

Vi var ikke fornøyd med renhold, vi var på helgetur der, 2 dager. Opplevde at det ikke ble ryddet på lørdagen, det synes jeg man burde kunne forventet når man bor der over flere dager. vi hadde i tillegg juniorsuite, synes man burde kunne forventet en bedre standard.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, tiu697
Jørn Thomassen, General Manager på Scandic Alta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2021

Hei
Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.
Vi beklager så mye at renholdet ikke var slik det burde. Tar dette opp internt hos oss.
Håper vi kan få ønske dere velkommen tilbake til en bedre opplevelse.

Mvh
Jørn T