“Pasta med kongekrabbe”
Anmeldelse av Alattio

Alattio
Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Vi bringer Italia til Alta Konseptet våres er å bringe autentisk italiensk cuisine rett her i Alta. For å være sikker på at våres retter er så autentisk og smakfull som mulig, har vi investert i de aller beste utstyrene. Alle pizzaene er bakt i et vedfyrt ovn og vi lager alt fra bunnen av, fra deigen til sausen. Vi har utviklet oppskriftene og menyen sammen med en kokk fra Italia. Christian, kjøkkensjefen vår, flyttet fra Italia til Alta for å bli med i vårt Alattio team og leverer bare den beste italienske opplevelsen til deg.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nyåpnet sted rett ved hotellet i Alta. Sjarmerende travelt, men bare smil og god service.
Alt smakte perfekt; deilig ferskt brød og nydelig pasta med kongekrabbe.
Kan anbefales

Takk, 62paal_m

Anmeldt 13. juli 2021

Alattio betyr Alta på kvensk ("gammelfinsk"), men avhengig av hvor du setter trykket, kan navnet uttales på finsk (trykk på første a) eller på italiensk (trykk på andre a). Atmosfæren er absolutt italiensk, og personalet gjør sitt ytterste for at du skal trives. Både pasta, pizza og risotto er på menyen, men du finner også innslag av lokalmat - og ikke minst - lokalt produsert konfekt fylt med blåbær, multebær, tyttebær og andre lokale spesialiteter. Jeg gir en god karakter for maten, som absolutt holder mål, men servicen gir ekstrapoeng på toppen.

1  Takk, hildeb878
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom og ble tatt godt vare på av en veldig hyggelig servitør. Vi tok en vordtink før vi ble presentert en utmerket meny. Maten smakte fantastisk og betjeningen var like hyggelig hele kvelden. Takk for en fantastisk aften

Takk, Tourist32463947648
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nyåpnet restaurant som tar service og smittevern på alvor.
Hyggelige italienere som nesten ikke vet hvordan de skal yte den beste servicen
Menyen er variert , men pizza og pasta er de eksperter på
Pizzaen er ordnentlig italiensk og smaker helt fortreffelig
Vi har booket bord igjen om en uke , gleder oss

Takk, 597arnthelgeh
Anmeldt 5. juli 2021

Kjempe fornøyd med god mat, god service og god plass :) det føles italiensk klima. Anbefales !!! :)))

2  Takk, pawe_k526

Reisende som så på Alattio, så også på

Har du vært i Alattio? Del dine erfaringer!