“Ferie”
Anmeldelse av Alattio

Alattio
Vurdert som nr. 2 av 24 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Vi bringer Italia til Alta Konseptet våres er å bringe autentisk italiensk cuisine rett her i Alta. For å være sikker på at våres retter er så autentisk og smakfull som mulig, har vi investert i de aller beste utstyrene. Alle pizzaene er bakt i et vedfyrt ovn og vi lager alt fra bunnen av, fra deigen til sausen. Vi har utviklet oppskriftene og menyen sammen med en kokk fra Italia. Christian, kjøkkensjefen vår, flyttet fra Italia til Alta for å bli med i vårt Alattio team og leverer bare den beste italienske opplevelsen til deg.
Anmeldt 27. juli 2021

Nydelig italiensk mat. Pizza og pasta laget helt fra grunnen av. Anbefales på det sterkeste. Kjempe god service

Takk, 79tommye

Anmeldt 27. juli 2021

Autentisk italiensk mat med nydelige smaker. Anbefaler bruschetta med laks! Fantastisk hyggelig og god service. Vi vil tilbake

Takk, Fisken_7
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste pizza. Utrolig godt og veldig genuint italiensk. Topp service og god stemning. Kommer gjerne innom igjen neste gang vi er i Alta.

Takk, drmn79
Anmeldt 24. juli 2021

Maten på Alattio er kjempe god og drinkene likeså.
Dette er en restaurant som vet hvordan pasta og pizza skal tilberedes. Drinkmeny er også to-die-fore.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, gurok92
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted med super betjening. Rent og pent, og deilig mat. 10/10.
anbefaler også å prøve konfekt disken som er 100/100

Takk, Global51219743351

Reisende som så på Alattio, så også på

Har du vært i Alattio? Del dine erfaringer!