“Meget bra”
Anmeldelse av Alattio

Alattio
Vurdert som nr. 2 av 25 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Vi bringer Italia til Alta Konseptet våres er å bringe autentisk italiensk cuisine rett her i Alta. For å være sikker på at våres retter er så autentisk og smakfull som mulig, har vi investert i de aller beste utstyrene. Alle pizzaene er bakt i et vedfyrt ovn og vi lager alt fra bunnen av, fra deigen til sausen. Vi har utviklet oppskriftene og menyen sammen med en kokk fra Italia. Christian, kjøkkensjefen vår, flyttet fra Italia til Alta for å bli med i vårt Alattio team og leverer bare den beste italienske opplevelsen til deg.
Anmeldt 28. juli 2021

En restaurant med god mat, og et godt tilbud av glutenfri pasta og pizzaretter! Hyggelige ansatte, man får veldig lyst å besøke de igjen!

Takk, minaemiliew

Anmeldt 28. juli 2021

Jeg har besøkt Alattio 6 ganger, 3 ganger for lunsj, og 3 ganger for middag, og jeg har vært strålende fornøyd hver gang. Atmosfæren på Alattio er inkluderende og varm, noe som gir god energi og god stemning. Jeg spiser ikke gluten, og drikker ikke alkohol, men likevel syns jeg denne pizza og pastaplassen er fantastisk! Grunnen til det er at de har mange alternativer for oss som ikke spiser gluten, eller ikke drikker alkohol. Jeg har spist salat, og penne i ulike varianter, begge risottoene (jeg elsker sopprisottoen, kunne spist den hver dag!), samt flere at forrettene, og alt har vært helt nydelig. Til dessert har jeg ofte tatt en av Sjokolade-Camilla sine lakriskuler, de smaker himmels, så jeg gleder meg til et nytt besøk.

Takk, solgunns2015
Anmeldt 27. juli 2021

Nydelig italiensk mat. Pizza og pasta laget helt fra grunnen av. Anbefales på det sterkeste. Kjempe god service

Takk, 79tommye
Anmeldt 27. juli 2021

Autentisk italiensk mat med nydelige smaker. Anbefaler bruschetta med laks! Fantastisk hyggelig og god service. Vi vil tilbake

Takk, Fisken_7
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste pizza. Utrolig godt og veldig genuint italiensk. Topp service og god stemning. Kommer gjerne innom igjen neste gang vi er i Alta.

Takk, drmn79

Reisende som så på Alattio, så også på

Har du vært i Alattio? Del dine erfaringer!