“Super opplevelse”
Anmeldelse av Alattio

Alattio
Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Vi bringer Italia til Alta Konseptet våres er å bringe autentisk italiensk cuisine rett her i Alta. For å være sikker på at våres retter er så autentisk og smakfull som mulig, har vi investert i de aller beste utstyrene. Alle pizzaene er bakt i et vedfyrt ovn og vi lager alt fra bunnen av, fra deigen til sausen. Vi har utviklet oppskriftene og menyen sammen med en kokk fra Italia. Christian, kjøkkensjefen vår, flyttet fra Italia til Alta for å bli med i vårt Alattio team og leverer bare den beste italienske opplevelsen til deg.
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Super matopplevelse, fantastisk imøtekommende og hyggelig betjening. Skikkelig steimovmspizza i mange varianter,anbefales!

Takk, perk129

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god stemning og service - ga oss «happy vibe»! Et uhøytidelig sted, men som likevel tar maten sin høytidelig. Vi var fire stykker som bestilte fire ulike retter, og alle mente at akkurat dere valg var det beste!

Takk, Ole Johnny R
Anmeldt 29. juli 2021

Restauranten har italiensk mat. Vi bestilt både pizza og pasta. Maten var helt grei og ikke noe spesiell. Vi bestilte også kake som dessert og kaken med nøtter og sjokolade falt ikke i smak hos noen av oss fire.
Vi ble mette og fikk god rødvin. Vi ville nok prøvd en annen restaurant om vi hadde vært flere dager i Alta.

3  Takk, 994kjetilf
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og servise! Betjeningen ser deg og leverer topp level servise, som du egentlig ikke forventer i Nord Norge. Servitøren hadde full kontroll på vin og kunne anbefale et godt glass rødvin som passet til maten og samsvarte med mine preferanser. Jeg spiste pasta med sjømat til hovedrett. Retten var veldig god og herlig balansert. Applaus! Dette trenger Nord Norge! :)

Takk, 289lenaf
Anmeldt 28. juli 2021

En restaurant med god mat, og et godt tilbud av glutenfri pasta og pizzaretter! Hyggelige ansatte, man får veldig lyst å besøke de igjen!

Takk, minaemiliew

Reisende som så på Alattio, så også på

Har du vært i Alattio? Del dine erfaringer!