“Nydelig mat og fantastisk service”
Anmeldelse av Alattio

Alattio
Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Vi bringer Italia til Alta Konseptet våres er å bringe autentisk italiensk cuisine rett her i Alta. For å være sikker på at våres retter er så autentisk og smakfull som mulig, har vi investert i de aller beste utstyrene. Alle pizzaene er bakt i et vedfyrt ovn og vi lager alt fra bunnen av, fra deigen til sausen. Vi har utviklet oppskriftene og menyen sammen med en kokk fra Italia. Christian, kjøkkensjefen vår, flyttet fra Italia til Alta for å bli med i vårt Alattio team og leverer bare den beste italienske opplevelsen til deg.
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Spiste en nydelig Caprese til forrett (mozzarella innbakt i tomat), kan virkelig anbefales.
Til hovedrett spiste vi to ulike pizza, begge var fantastisk gode.
Fantstisk service!
Anbefaler virkelig stedet

Takk, kariael

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god italiensk pizza, og veldig hyggelig betjening. Ligger perfekt til i sentrum av Alta. Anbefaler alle å ta en tur innom!

Takk, Simen Utvik I
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Super matopplevelse, fantastisk imøtekommende og hyggelig betjening. Skikkelig steimovmspizza i mange varianter,anbefales!

Takk, perk129
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god stemning og service - ga oss «happy vibe»! Et uhøytidelig sted, men som likevel tar maten sin høytidelig. Vi var fire stykker som bestilte fire ulike retter, og alle mente at akkurat dere valg var det beste!

Takk, Ole Johnny R
Anmeldt 29. juli 2021

Restauranten har italiensk mat. Vi bestilt både pizza og pasta. Maten var helt grei og ikke noe spesiell. Vi bestilte også kake som dessert og kaken med nøtter og sjokolade falt ikke i smak hos noen av oss fire.
Vi ble mette og fikk god rødvin. Vi ville nok prøvd en annen restaurant om vi hadde vært flere dager i Alta.

3  Takk, 994kjetilf

Reisende som så på Alattio, så også på

Har du vært i Alattio? Del dine erfaringer!