“Altas perle”
Anmeldelse av Alattio

Alattio
Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Vi bringer Italia til Alta Konseptet våres er å bringe autentisk italiensk cuisine rett her i Alta. For å være sikker på at våres retter er så autentisk og smakfull som mulig, har vi investert i de aller beste utstyrene. Alle pizzaene er bakt i et vedfyrt ovn og vi lager alt fra bunnen av, fra deigen til sausen. Vi har utviklet oppskriftene og menyen sammen med en kokk fra Italia. Christian, kjøkkensjefen vår, flyttet fra Italia til Alta for å bli med i vårt Alattio team og leverer bare den beste italienske opplevelsen til deg.
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

For en atmosfære og service! Heldigvis er maten på samme nivå, eksplosjon av smaker og kvalitet på høyt nivå.

Vi fikk super velkomst midt i rushet en fredagskveld, selv om restauranten var fullbooket klarte dem å skvise inn en familie på fire. Barna følte seg sett og alle ved bordet ble ivaretatt fra start til slutt. Vi bestilte ulike forretter og hovedretter som alle ved bordet delte på, anbefaler dette da alle rettene var unik og en opplevelse. Om du er i Alta - dette er stedet å besøke, vi kommer tilbake for lunsj!

1  Takk, 962steffanb

Anmeldt 14. august 2021

Fin atmosfære. Sjarmerende servitører som yter virkelig god service. Ikke minst veldig god mat. Smakte fantastisk!

1  Takk, camillautsi
Anmeldt 10. august 2021

Alt stemte! Helt fantastisk mat og vin. Drar definitivt tilbake :-) vi spiste carpaccioen til forrett, og den har helt fantastisk og bør prøves! Smakene på rettene vi prøvde harmonerte og vi hadde et fantastisk besøk fra start til slutt.

Takk, camillao43
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Spiste en nydelig Caprese til forrett (mozzarella innbakt i tomat), kan virkelig anbefales.
Til hovedrett spiste vi to ulike pizza, begge var fantastisk gode.
Fantstisk service!
Anbefaler virkelig stedet

Takk, kariael
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god italiensk pizza, og veldig hyggelig betjening. Ligger perfekt til i sentrum av Alta. Anbefaler alle å ta en tur innom!

Takk, Simen Utvik I

Reisende som så på Alattio, så også på

Har du vært i Alattio? Del dine erfaringer!