“Altfor pågående og overivrig servitør. Ble uggen av maten.”
Anmeldelse av Alattio

Alattio
Vurdert som nr. 2 av 24 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Vi bringer Italia til Alta Konseptet våres er å bringe autentisk italiensk cuisine rett her i Alta. For å være sikker på at våres retter er så autentisk og smakfull som mulig, har vi investert i de aller beste utstyrene. Alle pizzaene er bakt i et vedfyrt ovn og vi lager alt fra bunnen av, fra deigen til sausen. Vi har utviklet oppskriftene og menyen sammen med en kokk fra Italia. Christian, kjøkkensjefen vår, flyttet fra Italia til Alta for å bli med i vårt Alattio team og leverer bare den beste italienske opplevelsen til deg.
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Ville ha pizza, servitør ville heller ha oss å ta pasta. Ikke så god pasta. Spurte om vi var ferdig mens vi hadde mat i munn.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Katrine P

Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Dette var en knallfin italiensk restaurant med masse å by på. Herlig betjening som aldri glemte gjestene sine på tross av at det fullt. Spiser pasta med scampi som bare smeltet i munnen, og toppet det hele med en alt for mektig sjokoladekake Camilla . Kommer garantert igjen neste gang jeg er i Alta

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, janchrd
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Blir alltid møtt med utmerket service her. Enten jeg kommer helt alene, med familie eller ramler inn med venner på fylla. Maten her er også utsøkt :) Kakedisken må utforskes, her er mye gull!

1  Takk, karenmatvrak
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

For en atmosfære og service! Heldigvis er maten på samme nivå, eksplosjon av smaker og kvalitet på høyt nivå.

Vi fikk super velkomst midt i rushet en fredagskveld, selv om restauranten var fullbooket klarte dem å skvise inn en familie på fire. Barna følte seg sett og alle ved bordet ble ivaretatt fra start til slutt. Vi bestilte ulike forretter og hovedretter som alle ved bordet delte på, anbefaler dette da alle rettene var unik og en opplevelse. Om du er i Alta - dette er stedet å besøke, vi kommer tilbake for lunsj!

1  Takk, 962steffanb
Anmeldt 14. august 2021

Fin atmosfære. Sjarmerende servitører som yter virkelig god service. Ikke minst veldig god mat. Smakte fantastisk!

1  Takk, camillautsi

Reisende som så på Alattio, så også på

Har du vært i Alattio? Del dine erfaringer!