“Burde hatt michelin stjerne”
Anmeldelse av Sorrisniva

Sorrisniva
Vurdert som nr. 1 av 26 Restauranter i Alta
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Sorrisniva restaurant er åpen hele året. Forhåndsbestilling og bordreservasjon senest dagen i forveien. Om dere er to, fire eller en liten gruppe er det mulig å bestille lunsj og middag. Sorrisniva Restaurant servere Igloo Hotellet overnattingsgjester frokostbuffet i perioden desember - april. Overnattinggjester har reservert bord i restauranten.
Anmeldt 15. januar 2018

fantastisk god mat. spiste både frokost her og middag to dager på rad. Alt var helt fantastisk. Veldig spennende at de byr på 3 "tygg" før maten også. anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Sarah E

Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, god mat og en utrulig betjening som gjorde dette til en uforglemmelig opplevelse av de sjeldne.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Stig-Rune L
Anmeldt 27. november 2017

Fantastisk anlegg i flotte omgivelser. Maten var ypperlig kvalitet, smakfull og elegant anrettet i omgivelser som gav meg en følelse av hjemmekoselig. Vi var et selskap som fylte anlegget helt opp, men det var betjening nok til antallet gjester. Anretningen var delt opp i flere stasjoner, noe som gjorde at det nesten aldri var noen form for kø under serveringen. Kokkene var raske til å fylle opp med mere mat nor det gikk tomt, og kelnerne var raske til å rydde bor, skittentallerkener o.l. Og inne minst: ALT av betjening var smilende, hyggelige og service-innstilt.
Men det var ett stort ankepunkt, og det var baren. Det var bartendere nok, men de klarte bare ikke å servere gjestene i et akseptabelt tempo. Selv sto jeg ca 20 minutter og ventet, til tross for at det bare var 3 personer foran meg når jeg kom til bardisken. Her må rutiner gjennomgås og skjerpes.
Men alt i alt, dette var et av de to beste julebordarrangementer jeg har deltatt på.

Dato for besøk: november 2017
Takk, SteinIvarP
Anmeldt 30. oktober 2017 via mobile enheter

Var her sammen med en gruppe på ca 70 personer fra hele landet, og fikk servert en nydelig middag. Delikat og smaksmessig sammensatt med hvit og rødvin til som passet perfekt .Fikk også presentert historien om stedet av en av eierene, på en lun og fornøyelig måte.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, alfmagne
Anmeldt 16. juli 2017

Vi spiste middag her, en gruppe på 8 personer, etter en båttur på Alta elva. Maten som kokken Lasse, presenterte var ypperlig. De 3 oppvarmingsrettene, før forrett og hovedrett kom var ypperlig. Jeg tror sjelden jeg har spist så god mat i noen storby jeg har vært i. Dette var magisk. Når de i tillegg forstod 100 % hva min melkeallergi (som er mer enn laktoseintoleranse) betydde - og fortsatt gav meg et strålende måltid, da må jeg si at jeg er veldig imponert. Anbefales på det varmeste. Dette var bra.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, bj_rnegilt

Reisende som så på Sorrisniva, så også på

Har du vært i Sorrisniva? Del dine erfaringer!