“Julebord med bismak!”
Anmeldelse av Sorrisniva

Sorrisniva
Vurdert som nr. 1 av 26 Restauranter i Alta
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Sorrisniva restaurant er åpen hele året. Forhåndsbestilling og bordreservasjon senest dagen i forveien. Om dere er to, fire eller en liten gruppe er det mulig å bestille lunsj og middag. Sorrisniva Restaurant servere Igloo Hotellet overnattingsgjester frokostbuffet i perioden desember - april. Overnattinggjester har reservert bord i restauranten.
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi var ett stort selskap, og for andre gang var Sorrisniva valgt på grunn av de virkelig gode opplevelsene vi hadde første gang, med ett unntak: BAREN! Første gang trudde vi at vi bare var uheldig, men denne gang ble det bekreftet at servicen var under null. Enkelte stod i kø ca 45 minutter før de ble servert. Det var 1-2 kelnere som delvis forsøkte å betjente rundt 150 gjester, noe som de ikke var i nærheten av å klare. En representant for gjestene ble skjelt ut på det groveste fra ansvarlig på huset, da denne gjorde oppmerksom på at de kanskje burde gjøre noe snarest med serveringstakten i baren.
Manglende forståelse og initiativ fra Sorrisniva som vertskap, resulterte dessverre i at de fleste gjestene forlot etablissementet med første buss som gikk derfra.
Derfor er det synd at dette ødela en unik matopplevelse som hadde fortjent en så mye bedre omtale og opplevelse.

Takk, SteinIvarP
Sorrisniva, Salgssjef på Sorrisniva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei Stein,

Det var synd å høre at vi ikke klarte å tilfredsstille din forventning her hos oss i Sorrisniva på lørdag. Vi er klar over at det har vært problemer med baren denne kvelden og at dette kan ha hatt effekt på opplevd service samt totalopplevelsen. Problemet med lang ventetid skyldes i hovedsak av at bredbånd nettverket, som vi er avhengig av her i Sorrisniva, sluttet å virke. Dette resulterte med at kassasystemene samt bankterminalene ikke kunne ta imot betalinger fra gjestene som var her denne kvelden. Problemet varte i over lengre tid før vi fikk folk opp til å få rettet feilen. Dessverre lå feilen utenfor vårt kontroll, men vi ser i etterkant at vi burde ha vært flinkere til å informere våre gjester denne kvelden samt gjøre mer for at deres opplevelse ikke ble påvirket. Vi har tatt hånd om saken du påpeker og samtidig vært i kontakt med ledelsen i bedriften du tilhører. Kundeopplevelsen er alltid i fokus og vi ønsker å levere kvalitet i alle ledd. Din tilbakemelding er noe vi tar med oss for å forbedre oss ytterligere.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 5. november 2018

Helt fantastisk mat som bare må oppleves. Om dere er flere sammen, kurs eller bare dere er to så anbefaler jeg dette stedet på det varmeste. Maten er himmelsk, service er upåklagelig god. Du vil ikke angre om du legger et arrangement, møte hit.

Takk, Elin S
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig bevertning med god service og vakker natur.
Skjønner godt at turister tar turen hit samt en tur i båt oppover elva. Vi var heldige som fikk se kongeørn og mye laks som vaket og strakte seg høyt over vannet. Ishotellet var selvfølgelig ikke der siden vi var her på slutten av sommeren.

Takk, roarn390
Anmeldt 18. juli 2018

Et flott sted å avholde en festmiddag. Masse god tradisjon og kultur samlet. Og, ikke minst, nordlys!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Frøydis Hordvik S
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Var innom det flotte ishotellet i forbindelse med en jobbreise. Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg gjerne ha overnattet i et av de vakre rommene. Egen isbar og servering av en knallblå shot da vi ankom. Artig!
Dette er en spektakulær attraksjon med en deilig ro og stillhet. Mye flott kunst skåret i is.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, johanneh748

Reisende som så på Sorrisniva, så også på

Har du vært i Sorrisniva? Del dine erfaringer!