Monica Brække
    kr 2 600
19.6 km fra Gargia Lodge
Se flere hoteller i Alta
Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Vi var 6 stk på snøscootertur til suolovuopmi. En fantastisk opplevelse og godt opplegg. Når vi kom frem til suolovuopmi fikk vi servert bidos (samisk nasjonalrett) av høyeste klasse. Vi fikk også mye scooterkjøring for pengene

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Sebastian2323
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Om du ønsker å komme deg unna tjas og mas og nærmere naturen er dette en plass å anbefale med kjempetrivelig vertskap. Servicenivået var langt over normalen. Mange muligheter for forskjellig overnatting innendørs som utendørs. Boblebad ble det også på menyen. Tusen takk!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, roarn390
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Familietur med storfamilien, barn og svigerbarn, alle med førerkort og alle fikk kjøre. Opplevelse for livet! Alle 8 storkoste seg med friluftsliv, vakker natur og fart. Hyggelig og gjestfritt vertskap. Flott og trygg guiding under veis. Vi lærte mye, både av lokalhistorie og norgeshistorie. Dette anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, marlind15
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Hadde en kveld og natt på Gargia. En flott opplevelse. Nydelig mat og topp betjening. Tilbyr både badstue og boblebad ute, en nytelse når du kommer fra tur. Terrenget er supert både for terrengsykkel og fottur. Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, LeneSyOl
Smonsen, Daglig leder på Gargia Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2017

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbake melding.

Mvh Sølvi

Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Vi hadde en super natt på Gargia fjellstue. Utendørs stamp, badstu og så den beste bacalaoen jeg noensinne har spist. Nydelig! Vi fikk også hilse på hundene, det var kjekt. Veldig koselig vertskap! Og et perfekt utgangspunkt for tur til vakre Alta canyon!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 468rikker

Hei,
Så flott at oppholdet ble slik dere ønsket. Tusen takk for positiv tilbake melding. Håper turen til Canyon ble super på sykkel.

Mvh Sølvi