Travelocity
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Etter en laaaaang dag på fjellet med slitne bein og matt i blikket var vaflene himmelske og kaffen like god. Stor gjestfrihet og hyggelig vertskap....
Kommer gjerne tilbake ved neste anledning, og da gjerne med overnatting...

Takk, Andrekjetil
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Midt i coronatiden og mellom sesongene tok vi pinsehelgen her. Et totalt avslappende sted og en betjening i særklasse som serverte fantastisk frokost og kjempegod middag.
Kort kjøretur ned til Alta hvis man trenger noe.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, jana977
Smonsen, Manager på Gargia Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei,

tusen takk for hyggelig besøk.

Mvh
Team Gargia Lodge

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse i Nord Norge. Dersom du ønsker å overnatte på et sted som er noe litt utenom det vanlige anbefales Domen på Gargia Lodge på det sterkeste. Vi bodde i noe jeg vil kalle et luksustelt i 2 netter. Kjempe behagelige senger, varmt og godt, bad 10 meter fra teltet (inne på fjellstua) og herlig personale! Takk til Sølvi som fikset dette for oss.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, hannahasb
Smonsen, Manager på Gargia Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hei Hanna:)
så flott at oppholdet svarte til over forventningene og det var så koselig å prate med deg:) Håper vi sees igjen.

Hilsen
Sølvi Monsen

Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Hvis du vil oppleve Nord Norge på sitt beste burde du absolutt ta turen innom Gargia Lodge. Vi var så heldige å oppleve å bo i «domen» som forsterker friluftsliv opplevelse enda mer. I domen bor man luksuriøst under stjernehimmelen.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 876ingrids
Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Fjellstue utenfor Alta, stille og rolig ved en elv og ved en vei. Hyggelig og hjelpsomt vertskap fra Nederland og Tsjekkia. Vi hadde rom en suite med gode senger . Nb ikke TV . Middagen spiste vi i hovedhuset, rikelig og velsmakende lokalmat. Deilig frokost neste morgen var inkludert i prisen. Lite gjester nå, men sikkert veldig fullt i tiden rundt Finnmarksløpet. Fint turterreng rett utenfor døren.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Monicaoglars