eDreamsUSD 143
Agoda.comUSD 150
Orbitz.com
Anmeldt 15. april 2021

Gargia Lodge med vidda som nærmeste nabo har fått en spesiell plass i hjertet. En stille fredfull plass med ett herlig vertskap. Tenk deg; å gå til sengs med nordlyset på himmelen akkompagnert av helt forsiktig huskyuling. Dagen etter våkne opp til sol og nydelig fuglesang fra skogen.  Idyll,
spør du meg.

En stor takk til vertskapet Sølvi og Arnt som tok oss med på den mest spektakulære hundesledetur man kan tenke seg. Å jobbe sammen med åtte huskyer i flere mil ovet ei vindstille Finnmarksvidde badet i sol, var bare helt magisk! For ikke å snakke om den enorme mestringsfølelsen når en klare å styre oss ned fra fjellet i svingete skråninger, uten å miste hele hundespannet på skogen, det var god mestring det! Anbefales på det varmeste!

Det ble flere flotte skiturer opp over skoggrensa. Perfekt trimtur opp og total relax på toppen. Der langstrakte vidder kan nytes til en varm kopp te/kaffe eller hva man måtte ønske å ha med i sekken.

Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, hellekarinh
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Roen senker seg da vi ankom Gargia. Vi fikk et stort flott rom med veranda og stort bad. Veldig hyggelig og serviceinnstilt vertskap bidro til en god opplevelse. Vi rakk en tur til Orvvosfossen før middag. Maten var så bra at vi kom tilbake for å spise etter å ha vært på tur dagen etter.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, reinveien
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Etter en laaaaang dag på fjellet med slitne bein og matt i blikket var vaflene himmelske og kaffen like god. Stor gjestfrihet og hyggelig vertskap....
Kommer gjerne tilbake ved neste anledning, og da gjerne med overnatting...

Takk, Andrekjetil
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Midt i coronatiden og mellom sesongene tok vi pinsehelgen her. Et totalt avslappende sted og en betjening i særklasse som serverte fantastisk frokost og kjempegod middag.
Kort kjøretur ned til Alta hvis man trenger noe.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, jana977
Smonsen, Manager på Gargia Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei,

tusen takk for hyggelig besøk.

Mvh
Team Gargia Lodge

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse i Nord Norge. Dersom du ønsker å overnatte på et sted som er noe litt utenom det vanlige anbefales Domen på Gargia Lodge på det sterkeste. Vi bodde i noe jeg vil kalle et luksustelt i 2 netter. Kjempe behagelige senger, varmt og godt, bad 10 meter fra teltet (inne på fjellstua) og herlig personale! Takk til Sølvi som fikset dette for oss.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, hannahasb
Smonsen, Manager på Gargia Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hei Hanna:)
så flott at oppholdet svarte til over forventningene og det var så koselig å prate med deg:) Håper vi sees igjen.

Hilsen
Sølvi Monsen