“17 maibuffeten var en skuffelse”

Restaurant Altafjord Gjestegaard
Vurdert som nr. 8 av 26 Restauranter i Alta
Anmeldt 18. mai 2017

Utvalg og til dels kvalitet på mat var dårligere enn i fjor. Besøket ble preget av at det var for lite ansatte på jobb ift antall gjester. De var hyggelige og gjorde så godt de kunne men..... ble ikke fylt opp, drikkebestilling lot vente på seg, måtte vente på glass og bestikk til barnet vi hadde med.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, dokkelis

Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Vi var to stk som spiste middag en torsdag. Kjempefin utsikt mens vi venter på maten. Fantastisk god biff med nydelig tilbehør. En av Alta's beste matplass. Anbefales

Dato for besøk: mars 2017
Takk, annesT9707OU
Anmeldt 1. desember 2016 via mobile enheter

Fikk servert julebuffet med pinnekjøtt, ribbe, medister, surkål, rødkål, kålrabistappe og potet. Dessertbuffe med riskrem, karamellpudding, fromasj, gele og fruktsalat. God mat i hyggelige omgivelser. Helt topp service. Anbefales.

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, 461b_rdb
Anmeldt 22. august 2016 via mobile enheter

Vi spiser her 5 - 6 ganger pr år. Buffé på søndager med vanlig god norsk mat er god og smakfull. De ganger vi har bestilt fra meny har det også vært meget bra. Fabelaktig utsikt over fjorden, og hyggelig personale. Et godt alternativ om du skal spise ute i Alta

Dato for besøk: august 2016
Takk, annesT9707OU
Anmeldt 13. august 2016 via mobile enheter

Vi besøkte gjestegården en ettermiddag og spiste buffet. Veldig variert mat, med mye smak. Koselig atmosfære god service. Anbefales.

Dato for besøk: august 2016
Takk, TorC_12

Reisende som så på Restaurant Altafjord Gjestegaard, så også på

Alta, Alta kommune

Har du vært i Restaurant Altafjord Gjestegaard? Del dine erfaringer!