“Alltid bra”

Restaurant Altafjord Gjestegaard
Vurdert som nr. 10 av 24 Restauranter i Alta
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Kjempe restaurant, fin utsikt, fine lokaler og kjempe god mat. Reinskav wrapsen er veldig god. God service!
Noe dårlig parkering når det er mye folk.

Takk, mariuspeders1

Anmeldt 18. mai 2017

Utvalg og til dels kvalitet på mat var dårligere enn i fjor. Besøket ble preget av at det var for lite ansatte på jobb ift antall gjester. De var hyggelige og gjorde så godt de kunne men..... ble ikke fylt opp, drikkebestilling lot vente på seg, måtte vente på glass og bestikk til barnet vi hadde med.

Takk, dokkelis
Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Vi var to stk som spiste middag en torsdag. Kjempefin utsikt mens vi venter på maten. Fantastisk god biff med nydelig tilbehør. En av Alta's beste matplass. Anbefales

Takk, Anne S
Anmeldt 1. desember 2016 via mobile enheter

Fikk servert julebuffet med pinnekjøtt, ribbe, medister, surkål, rødkål, kålrabistappe og potet. Dessertbuffe med riskrem, karamellpudding, fromasj, gele og fruktsalat. God mat i hyggelige omgivelser. Helt topp service. Anbefales.

Takk, Bård B
Anmeldt 22. august 2016 via mobile enheter

Vi spiser her 5 - 6 ganger pr år. Buffé på søndager med vanlig god norsk mat er god og smakfull. De ganger vi har bestilt fra meny har det også vært meget bra. Fabelaktig utsikt over fjorden, og hyggelig personale. Et godt alternativ om du skal spise ute i Alta

Takk, Anne S

Reisende som så på Restaurant Altafjord Gjestegaard, så også på

Har du vært i Restaurant Altafjord Gjestegaard? Del dine erfaringer!