“Koselig sted”
Anmeldelse av Restaurant Alta

Restaurant Alta
Vurdert som nr. 7 av 26 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Restaurant Alta er en av spisestedene på Rica Hotel Alta. Restauranten er åpen alle dager og har lokale og arktiske råvarer på menyen.
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med utrolig god mat, hyggelig service og rask betjening. Greie priser for hva man får.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 86jonasberg

Anmeldt 20. februar 2018

Bra mat, til stive priser. Restauranten burde hatt flere retter å velge i, og bytte ut noen retter av og til. Menyen varierer for lite

Dato for besøk: februar 2018
Takk, HStian
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

Gjennomsnittlig mat(2 av 2 ganger} underbemannet restaurant? Ca 40 gjester og 5 servitører, lang ventetid både på service og mat.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 668perk
Anmeldt 21. mars 2017 via mobile enheter

Dette var ikke bra!! Bestillte biff m div..... leverte IKKE det som sto i menyen. Og når vi klaget og ønsket tilbehøret.... måtte vi vente i 15 minutter før dette ble levert.
Den unge flotte kelneren gjorde alt han kunne for at ting skulle bli bra, men vår fredagskveld i Alta var ikke OK.
Maten smakte godt, det vi fikk.... men logistikken fungerte ikke. Mange gjester og lite folk på jobb☹️vi kommer ikke igjen!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, MetteH262
Anmeldt 4. januar 2017

Restauranten ligger i Scandic-hotellet. Vi spiste middagsbuffet. Helt ordinært og dyrt. Liten eller ingen oppmerksomhet fra en stresset og underbemannet betjening.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, GudbrandT

Reisende som så på Restaurant Alta, så også på

Alta, Alta kommune

Har du vært i Restaurant Alta? Del dine erfaringer!