“Venting”
Anmeldelse av Restaurant Alta

Restaurant Alta
Vurdert som nr. 8 av 25 Restauranter i Alta
Beskrivelse: Restaurant Alta er en av spisestedene på Rica Hotel Alta. Restauranten er åpen alle dager og har lokale og arktiske råvarer på menyen.
Anmeldt 15. august 2021

I restauranten blei me greitt teke i mot og vist til eit bord. Drikka kom kjapt. Frå me kom til maten kom på bordet, tok det over ein time! Det er for dårleg. Kjøtet var steikt etter ynskje og smakte bra. Potetene ville ikkje eg ha servert nokon, men kanskje det er ei kokkegreia å servere svidde poteter? Smilefjes frå Mattilsynet.

2  Takk, Trehar

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk ikke alt vi bestilte, fikk ingen forespørsel underveis i spisingen så vi kunne si det manglet noe og fikk derfor heller ikke påfyll av drikke. Vanskelig å få kontakt med betjeningen selv om det var veldig få gjester.

Takk, 903monical
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Generelt dårlig opplevelse. Trege servitører tross tom resturant. Fikk ikke alt vi bestilte. Mat ok. Ventet 20 minutt for å få blikkkontakt med seritør. Når regninga kom fikk vi ikke se regninga. Kom bare med terminal

Takk, Seaside63631859936
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Gledet oss til første kveld i Alta. Tenkte det var fint å spise på hotellet. En utrolig nedtur!
Ansatte var hyggelig, men visste lite om hvor maten kom fra. Vi bestilte klippfiskboller til forrett. De var ok. Så skulle vi spise boknafisk. Den var rett og slett uspiselig. Veldig skuffende!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, camillae463
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med utrolig god mat, hyggelig service og rask betjening. Greie priser for hva man får.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 86jonasberg

Reisende som så på Restaurant Alta, så også på

Alta, Alta kommune

Har du vært i Restaurant Alta? Del dine erfaringer!