“Må besøkes”
Anmeldelse av Seiland Nasjonalpark

Seiland Nasjonalpark
Vurdert som nr. 17 av 30 ting å gjøre i Alta
Anmeldt 24 juli 2015 via mobile enheter

Så utrolig vakkert og nydelig landskap skal du leite lenge etter. Turen vi hadde her koste vi oss så utrolig mye, med god mat, smilende barn og godt vær. Anbefales!

Takk, Eva S
Anmeldt 26 august 2014

I sommer besøkte jeg Bekkarfjorden og en del av Seiland Nasjonalpark tre helger på rad. Lå med båt ved den nye brygga innerst i Bekkarfjorden. En dag var vi 6 båter der. Gikk stien opp til en av fjelltoppene, der man har utsikt innover mot Seilandsjøkulen. Den veien vi tok, er nok ikke anbefalt i vått vær. Det er fort gjort å miste festet og skli et stykke nedover. Men der er nok flere muligheter for turmål. Alle gjester kan skrive seg inn i turboka i håp om å vinne premier.
Melkeelva er en severdighet i seg selv. Gråhvit av farge pga. sedimenttransport fra breen.
Gode fiskemuligheter i sjøen. Gresskledte fjellsider i en uvanlig flott grønnfarge.

3  Takk, Eirik T
Anmeldt 27 juli 2016

Takk, Harrier18
Anmeldt 14 januar 2015

1  Takk, Yack52a

Reisende som så på Seiland Nasjonalpark, så også på

Har du vært i Seiland Nasjonalpark? Del dine erfaringer!