Fantastisk opplevelse i Alta

For å oppleve noe spesielt ble vi med venner på Samisk restaurant i Alta. Spektakulært... les mer

Anmeldt 16. juli 2021
arildth
Fredrikstad, Norge
Kulinarisk opplevelse.

Skal du spise i Alta så dra hit. Stillehavslaksen de hadde der får 6 av 6 mulige ternigøyne hos... les mer

Anmeldt 10. juli 2021
890livl

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Alta
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig vertsskap og god mat. Stedet hadde en avslappet stemning med bålkos og fornøyde gjester. Vertsskap hadde fokus på renhold og smitteforebyggende koronatiltak.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, heidimariee2017
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted . Ble tatt godt imot og de tok seg tid til å fortelle om samisk kultur og historie, og ikke minst svare på alle våre spørsmål osv.
Veldig hyggelig vertskap Anbefales veldig.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, oefossan
Anmeldt 22. februar 2020

Fikk en fin opplevelse, læerte mye om Sami kultur. Berit Anne, Nils Henrik og Nina var flotte verter. Flink å guide oss gjennom. Bidos smakte godt.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, shsu S
Anmeldt 3. mars 2018

Utmerket service,fine og service innstilte eiere.utmerket guiding,god underholdning.kultur bærende og fortellende om samisk kultur er meget godt og lærerikt.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, ladyr906
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Vi var ca 50 personer som hadde bestilt på forhånd en guidet omvisning. Vi ble møtt av Nils Henrik Sara og en av eierne. Han hadde en meget flott (bestilt) kort omvisning (ca 45 min) for oss som inkluderte gamme byggeteknikk, samisk historie, tekstil historie med mer. Det var en flott opplevelse som ble avsluttet med lasso konkurranse:)

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, 510brittl