“Skuffende lunsbuffet”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi kom midt i god tid før buffeten ble avsluttet, men allikevel var flere sv rettene tomme. Vi sa ifra, men allikevel ble ikke alt fylt opp. Trasig slapp salat og flere av rettene smakte kun frityrrøre. Den sursøte sausen var smakløs og manglet grønnsaker. Dette var skuffende og vi kommer nok ikke tilbake hit. Servisen var fraværende.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, dokkelis

1923 av 111 anmeldelser

Anmeldt 2. oktober 2018

En stund siden vi var her sist og jeg gledet meg skikkelig. Noe nedtur denne gang dessverre. Servicen var medium minus. Noe masete. Maten vi begge fikk var ikke bra. Kjøttet (svin og kylling) var tørt og smakløst. Restauranten er skikkelig koselig så det er synd at service og mat ikke holder.

Takk, Bente H
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Ankom ca 1715 og fikk raskt en meny på bordet! 1735 (ja jeg er en tålmodig sjel) måtte jeg gå til baren for å bestille (var tørst etter lang kjøretur), selv om servitøren var å ordnet bordene ikke langt unna uten å vie meg ett blikk! Fikk ikke lov å bestille i baren så han fulgte meg til bordet der jeg kunne bestille!

Maten var god, for all del, nok mat for meg var det å, men peppersausen smaker i beste fall saus, dog uten pepper! 450,- for en (av de rimeligste) rett(ene) og to øl (tappet fra boks) gjør at jeg angrer på at jeg ikke spiste en kebab fra vogna heller

Ps! Det lukter oppkast mellom putene i sofaen til venstre for inngangen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, KenRune
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Maten er helt ok, ordinær kinesisk mat, men priser er høye og du får lite mat på fatet. Betalt 1000, kr for 2 stk, og det er det uten vin til maten og dessert. Sauser smaker nesten det samme i kjøttet. Skal du ha gourmet måltid så må du gå et annet sted. God service.

Dato for besøk: april 2018
Takk, svits2014
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gjeng på 12 personer. Bestillingen gikk greit, men alle fikk maten litt stykkvis. Det var greit det, alt smakte godt. Servitøren ryddet etterkvart som folk ble ferdige. Det som var dumt var at han begynte og mase om dessert før alle var ferdige med maten sin. Så man følte at man ikke kunne sitte og nyte den. Deling av regningen gikk veldig bra. Han hadde kontroll. Hadde gått hit igjen.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, lindainga

Reisende som så på Wing Wah House, så også på

Alta, Alta kommune

Har du vært i Wing Wah House? Del dine erfaringer!