“Beste kinarestauranten i skandinavia”
Anmeldelse av Wing Wah House

Wing Wah House
Vurdert som nr. 19 av 23 Restauranter i Alta
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

De har den beste maten i Skandinavia! Har vært på mante kinarestauranter, men ingen slår denne! Anbefales

Takk, reiersgard

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det er så kjipt å måtte gi en plass med nydelig mat såpass lav rating.... Karakteren kommer grunnet den elendige kundeservicen besetningen utøver, og den helt elendige bordserveringen. Vi var seks personer som bestilte mat - og servitrisen hadde ingen peiling på hva hver enkelt vin smakte, og var dermed til null hjelp. Maten kom ikke samtidig i det hele tatt, den siste fikk sin hovedrett når førstemann så og si var ferdigspist... Servitørene strekker seg over gjestene for å få servert maten, og viser lite hensyn til smittevern. Selv var jeg ikke ferdig med å spise før servitørene forsøkte å rydde bort fatet mitt. Slik skal det så absolutt ikke være, og er grunnen til at plassen ikke kommer lenger opp

Takk, mariesolberg
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Måltidet smakte lite, lite kjøtt og kjedelig. Helt greit, men kanskje til halvparten av prisen vi betalte. Karakteren ville kanskje vært gjennomsnittlig om prisen hadde vært halvert. Ingen gastronomisk opplevelse, så heller ikke appetittelig ut. Betjeningen hadde det alt for travelt til å rydde bord å ta vare på kundene. Vi kommer ikke tilbake.

2  Takk, GlobePilot
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Godt men skuffende. Meny innskrenket og porsjonene er barnestørrelse. Telte 15 små kyllingbiter og mye grønnsaker. Snart veggis-sted. Må haste videre for en burger. Ingen blir mett her

Dato for besøk: juni 2020
Takk, KarlE297
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Veldig god and. Kjøttet var saftig og mørt, og sausen var god. Ok ris. Maten ble veldig fort ferdig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, LeviPettersen

Reisende som så på Wing Wah House, så også på

Alta, Alta kommune

Har du vært i Wing Wah House? Del dine erfaringer!