“Fikk aldri bestillingen min”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 20 av 26 Restauranter i Alta
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 14. juni 2019

Jeg bestilte en pizza hos peppes i Alta, og jeg satt og ventet i det som virket som en evighet. 10 timer senere og her sitter jeg, men en halvstekt grandis i ovnen her i Lillehammer, for pizzaen min kom aldri. Jeg bestiller aldri mer fra Alta, jeg skal prøve Tromsø istendenfor, skal visst være bedre :tommel_opp:

Dato for besøk: juni 2019
Takk, varmtvannsbereder

Anmeldt 6. juni 2019 via mobile enheter

Go stemning å koselig betjening, men servitøren tok feil bestilling av drikke å det va som vanlig lang ventetid. Men god mat.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Karianne_Flink
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Servitørene enset oss ikke når vi kom inn i lokalet, selv om det så og si var folketomt. Kom til bordet vårt for å ta bestilling, men etter tre kvarter uten antydning til å få mat gikk vi og spurte og det viste seg at servitøren ikke hadde fått med seg annet enn at vi skulle ha vann (til maten!). Vi gikk derifra umiddelbart og fant oss en mye hyggeligere restaurant.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ingrmar
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Totalt fraværende ho som var på jobb. Lite gjester i lokalet så burde være mulig å få bestilt det man ønsker. At maten ble stående å bli kald Pga at den som var på jobb var på bakrommet hjelper heller ikke.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 414callej
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Bestilte halvt om halvt nr 39 og 47, begge uten ost og mozarella, med chiliaioli på begge. Kjørte å hentet pizzaen. Kom hjem og så at de hadde satt på mozarella og tortilla chips som jeg ikke bestilte, og glemt aioli.
Ringte og sa at de var pent nødt å kjøre en ny pizza til meg (selv om de vanligvis ikke kjører hit). De kom kjørende med ny pizza, denne gangen hadde de satt på ost, og glemt aioli.
Ringte en 3. gang og sa at de måtte komme med en ny pizza fordi de hadde gjort feil igjen. De kom med en ny pizza, denne gangen med tortilla chips som jeg ikke hadde bestilt, og ingen aioli denne gangen heller. I tillegg krasjet de i tilhengeren til naboen min Etter dette ringte vi og sa at vi ikke ville ha flere pizza.
Peppes Pizza i Alta klarte altså å gjøre flere feil i bestillingen 3(!) ganger på under 4 timer.
Dette var heller ikke første gang jeg har fått ost på pizza når jeg har bestilt uten.
Har dessuten snakket med andre som også har opplevd å få feil på bestillinger.

Er ikke i tvil om at Peppes Pizza kan være bra i andre byer, men her i Alta er det ikke noe å skryte av.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, JMGJ97

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Alta, Alta kommune

Alta, Alta kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!