“standard peppes.”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 23 av 24 Restauranter i Alta
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 13. september 2021

Litt vanskelig sted å finne, for en villfaren turist. Standard god peppes pizza. Smilende og serviceinnstilt personale - selv om de hadde det i overkant travelt.

Takk, mortencola

Anmeldt 19. juli 2021

Første og siste gang på Peppes Alta.
Servitørene er ikke i nærheten av serviceinnstilt, dårligere holdning skal du lete lenge etter. Ventetiden er heller ikke noe å skryte av til tross for lite folk.

Under korona pandemien skulle man tro det var fokus på hygiene, men verken stol, bord eller glass var rent.

Vi spurte hvilken cider de hadde, dette visste han ikke og virket ikke veldig interessert i å sjekke det ut heller.

For øvrig var pizzaen ok, men da vi ønsket å ha med restene hjem klarte servitøren å hive andres skitne servietter på pizzaen, så dette ble jo uaktuelt.

Det var heller ikke mulig å få bestilt dessert da servitørene bare stod bak baren.

Ville valgt et annet pizza sted i Alta!

Takk, saragaski
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Kjøpte buffet til 149 kr. Pizzaen var bra, men flere ganger var buffetbordet tomt i 10-20 (!) minutt. De ansatte kunne også gjerne vært på et smile- og oppmerksomhetskurs.

Takk, hilde3540
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Peppes pizza i Alta er et helt greit sted å spise. Restauranten ligger i byens store kjøpesenter Amfi. Vi bestemte oss for et stor pizza på delingen men med to forskjellige toppings. Det smakte helt utmerket sammen med en flaske rødvin til to

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Terje J
Anmeldt 7. mars 2021

Dette må være den desiderte dårligste opplevelsen vi noen ganger har hatt på matfronten; inn eller utland; kafé eller 5 stjerners.

Peppes ble valgt da det var fult andre plasser. Null service , og etter å ha ventet i nesten 40 minutter( lite gjester) va vi akkurat på tur til å forlate lokalet. Maten ble satt på bordet uten et ord eller et smil for den slags skyld. Noe den ansatte ikke gjorde på noe tidspunkt fra vi kom.

I det andre pizzastykket fant jeg et hår(!), kontaktet den ansatte, som spurte om vi vill ha ny, noe vi høflig takket nei til, og fulgte med til disken da vi regnet med, iallfall håper på en beklagelse. Den kom ikke; derimot tastet servitøren inn den ene brusen, som for øvrig stod udrukket igjen på bordet....... Vær sikker: vi betalt de 49 kronene, men vi kommer aldri til å besøke Peppes Alta igjen

Dato for besøk: mars 2021
Takk, borealis9600

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Alta, Alta kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!