Vi støtter følgende nettlesere:

Vurdert som nr. 1 av 26 ting å gjøre i Alta
64 anmeldelser
18 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Gratulerer med flott kirkebygg”
5 av 5 bobler Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Åpen kirke på hverdagene med mulighet for vaffel og kaffe. Så bra at dere får til det!
Vi fikk med oss en vakker Brahms konsert i kirka. Godt konsertrom!
På kveldstid var det vakkert «nordlys- spill» på kirketaket hver time. Det var rene meditasjonen å stå og se dette.
Gratulerer med flott bygg.

Besøkte mars 2017

57 anmeldelser
34 attraksjonsanmeldelser
“Kirkebygg ”
5 av 5 bobler Anmeldt 14 februar 2017 via mobile enheter

En flott kirke som er litt annerledes i positiv mening. Den er helt moderne og helt det motsatte hva man er vant til.

Besøkte februar 2017
Takk, Franz E
Alta, Norge
5 anmeldelser
4 attraksjonsanmeldelser
“Flott konsertarena”
5 av 5 bobler Anmeldt 30 november 2016

Etter å ha vært på gudstjenester med forskjellige innslag av sang må jeg si at de aller beste opplevelsene har vært å høre artister ha sine konserter i dette praktbygget. Flott å kunne ha en sånn kulturarena.

Besøkte november 2016
Takk, lillej0
Tønsberg
7 anmeldelser
“Magisk!”
4 av 5 bobler Anmeldt 29 september 2016

Spennende form og flott å se på fra utsiden.
Inne i selve kirkerommet er det fantastisk å bare stå å se i.
Like etter at vi kom inn i kirkerommet, kom ei ung jente (hun vi betalte en minimal inngangsbillett til) inn i rommet. Hun stiller seg i "tårnet" og synger Pie Jesu med en nydelig, klokkeklar stemme. Helt magisk!
Jeg ser og ser meg rundt om i rommet, mye å ta inn. Fine symbolske detaljer, du kan lese om i hefte man får med seg.

Fra utsiden på kvelden er det også flott å se på kirka. Anbefales varmt!

Besøkte august 2016
Takk, Lydia K
26 anmeldelser
10 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Nordlyskatedralen ”
5 av 5 bobler Anmeldt 13 september 2016 via mobile enheter

Fantastisk bygg. Helt magisk. Vakker kirke. Vel verdt et besøk. Det er en kafe der også som selger kaffe og nydelige vafler.

Besøkte september 2016
Takk, Elisabeth Becks... E

Reisende som så på Nordlyskatedralen, så også på

Har du vært i Nordlyskatedralen? Del dine erfaringer!