“3 siste bestillinger har jeg fått brent mat. ”
Anmeldelse av Det Lille Kjøkken

Det Lille Kjøkken
Vurdert som nr. 19 av 23 Restauranter i Alta
Kjøkken: Hurtigmat
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Var en gang min favoritt plass og spise en kjapp middag. Men flere negative opplevelser har endret mitt syn.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Oddganic

Anmeldt 12. mars 2018

Dette gatekjøkket har den beste kebaben av biff du kan få tak i her i Alta.

Har personlig prøvd kebaber fra andre gatekjøkken som: Bistro, Milano, Pizzeria Take Away, Stjernegrillen (Har god rullekebab, men den er mye mindre), og jeg kan si med sikkerhet at det lille kjøkken lager den beste.

Har ikke prøvd noen av de andre rettene de tilbyr, så jeg kan ikke si noe om dem, men hvis du noen gang befinner deg selv på dette gatekjøkkenet anbefaler jeg deg å bestille kebabtallerken eller rullekebab. Prisen er heller ikke så dårlig.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, vuxyy
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Tok nesten en time å få maten. De ansatte var frekke og tilbød ingen kompensasjon eller så mye som en beklagelse. Anbefales ikke

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, tristand168
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

De ansatte var frekke og lite serviceinnstilt. Det tok forøvrig også 50minutter før vi fikk maten. Kommer ikke igjen her.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Jørgen R
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Greit mat for folk i farta. Spiste kyllingsalat, som var helt ok, litt kjedelig sammensetning av salaten, med varm kylling og ost. Pluss for godt brød. Gatekjøkken-atmosfære.

Dato for besøk: august 2017
Takk, britthjelle

Reisende som så på Det Lille Kjøkken, så også på

Har du vært i Det Lille Kjøkken? Del dine erfaringer!