“God mat, tett og hyggelig oppmerksomhet og oppfølging”
Anmeldelse av Du Verden Matbar

Du Verden Matbar
Vurdert som nr. 3 av 23 Restauranter i Alta
Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018

Hyggelig, rolig, utmerket service -"ekte" blid og oppmerksom kelner. Middagen, lammeskank, enkel, men smakfull og pent anrettet. Desserten med multer pluss mange andre ingredienser, veldig smakfull!

Takk, Ivar S

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Utrolig velsmakende mat i trivelige omgivelser. Svært hyggelig betjening. Prisene snakker vi ikke så høyt om.

Takk, KetilHveding
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Vi skulle feire min søsters fødselsdag og fikk en fantastisk opplevelse. Nydelig kongekrabbe og grillet tørrfisk. Vi nød! Dette er i Alta og vi må tilbake til Oslo. Vi overveier å komme tilbake for å besøke denne restauranten. Super kelner også. Til slutt fikk søster dessert med stjerneskudd. Vi er veldig fornøyd!

1  Takk, audlk
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Kom rundt 17:00 på en fredag, så og si alle "ledige" bord var reserverte. Fikk allikevel et bord, dog helt ved inngangen(ikke spesielt hyggelig når man sitter alene). Men både vinen og maten kom raskt, og servitørene var hyggelige. Bestilte en BBQ burger, som var ekstremt saftig og god, frisk og fin garnityr, men noe slappe og tamme fries. Lokalet var veldig fint og hyggelig, kan se for meg at det er helt topp med en helaften her, det får bli neste gang:) Alt i alt en positiv opplevelse.

Takk, 2hanneb
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk en flott opplevelse, med super god tapas. Kelnerne var oppmerksomme og ytet service ut over forventet. Anbefaler alle å ta en tur innom her.

Takk, Goril-sv

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!