“To kolleger på tur”

Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Kjempebra mat og store porsjoner. Vi spiste kvalkjøtt og grillet tørrfisk. Begge deler ble anbefalt og svarte til denne. Bra.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 115_yvindb

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Denne gangen var det dessverre en skuffende opplevelse.
Fikk en hvalbiff som smakte tran.
Ble også bestilt krabbe til forrett, 200gr med knokler = mye skall og lite kjøtt...
Skuffende !
Ta gjerne en høy pris, men server kvalitet

Dette var mitt favoritt sted i Alta, som serverte fantastisk mat,dessverre, dere leverer ikke som dere en gang gjorde!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 501ronnieh
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte både rein, lam og tørrfisk.
Alle rettene innfridde.
Til forrett bestilte vi røkt hval, konge krabbe og kveite.
Til dessert bestilte vi multeis.

Takk, 755oddj
Anmeldt 14. desember 2018

Sulten og klar for lunsj.
Det var jule-lunsjbuffet, men jeg hadde ikke lyst på julemat.
Ble hamburger og kylling-sandwich til oss 2.
Brent burgerbrød og lite mat for oss begge. ingen ble mette.
Brød til sandwich seigt.
Selve burgeren var ok, men liten.
Og dette til ca 200 pr. person uten drikke. Henger ikke sammen når man kan gå en etasje opp og bli mettere for langt mindre penger.
Hyggelig betjening og greie lokaler (litt mye støy). Frister ikke til nytt besøk

Takk, KarlE297
Anmeldt 11. november 2018

Hyggelig, rolig, utmerket service -"ekte" blid og oppmerksom kelner. Middagen, lammeskank, enkel, men smakfull og pent anrettet. Desserten med multer pluss mange andre ingredienser, veldig smakfull!

Takk, Ivar S

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!