“Suverent - all over ! ”

Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

En ikke helt planlagt middag ble et festmåltid som noteres i fanilie- historie boka ...
Suveren mat, rask servering og ikke minst en servitør som leverte 110%.....

Takk, Andrekjetil

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hvis du er sulten, liker DØDSGOD mat, liker mat-finnesse, liker et supert utvalg av mat fra vest til øst i verden, liker å bli mett, liker masse forskjellige nydelige smaker i munnen, er vant til å drikke god vin og har lyst til å ta familien med på en skikkelig god og real middag, er dette virkelig restauranten for deg!! I tillegg får man super service av servitørene. Tusen takk for en herlig burger, vil definitivt anbefale til dere andre

Takk, 970pederj
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten har kjempegod mat. Anbefaler å ta lunsj eller middag her. De har inngang fra senteret og fra gågaten. Anbefaler tapas dersom dere er to eller flere. Mye gode smaker

Takk, reiersgard
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Grillet kongekrabbe smakte herlig og hyggelige servitører gjorde sitt for å skape en veldig fin restaurantopplevelse.

Takk, AGPeders
Anmeldt 9. juli 2020

Vi hadde reservert bord denne solskinnsdagene i Alta. Bordet som vi hadde sett oss ut og som var notert var opptatt da vi ankom presis klokka 19, men det ordnet seg, og vi fikk et annet hyggelig sted å sitte. Kelneren var både hyggelig, personlig og profesjonell - alt samtidig. Vi bestilte tørrfisk-tapas, grillet hvalbiff og reinsdyrfilet. Alt var nydelig. Retten med hval var helt uforglemmelig.

Takk, Hanne O

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!