“En gastronomisk opplevelse”

Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020

Du Verden er lokalisert inne i kjøpesenteret , men har allikevel greid å skape rett restaurant atmosfære, en flott plass, men heller ikke så fin at du ikke er velkommen i fritidsklær. Dette liker jeg.
Ble møtt av en hyggelig dame, som ikke var sikker de hadde ledige bord til meg da det meste er reservert, men hun handlet dette lett over til sin hyggelige kollega som fant en plass til meg.
Da jeg mottok menyen så tenkte jeg Oaooo, sånn skal det være på norske restauranter, men allikevel så er det kun her jeg har noe å bemerke om det er noe som er råd å få bedre. Maten var meget profesjonelt presentert, hva med et bilde av det på menyen ;-) det hadde bare toppet alt.
Som forrett bestilte jeg Røkt hvalkjøtt med krekling gele eller noe, så var det grillet Tørrfisk med en søt senneps saus tror jeg det var. Jeg går på restaurant regelmessig, minst 2 -3 ganger i uken, jeg skriver regelmessig på Trip Advisor så jeg tror jeg begynner å ha greie på mat. Denne gange la jeg fra meg kniv og gaffel mellom bitene for å nyte måltidet, om det ikke er det beste måltided jeg har spist fra norsk kjøkken så er det blant 3, da andre var samme sjangeren, kanskje det var den samme kjeden i Svolvær. Uansett her smaker en at kokkene lever for jobben sin. Jeg kan ikke noe annet en å takke for en gastronomisk opplevelse som jeg skulle ønske at det var flere som kunne lære av, ta Sushi, Thai, Indisk og ikke minst italienske Mamarosaer, de når ikke Du verden opp til anklene. Håper bare Du Verden etablerer seg lenger sør på kysten, det blir dyrt å reise 1500km for å spise skikkelig god norsk mat.

PS; betjeningen var ett eksempel til etterfølgelse

Pris: Det var verd hver krone

1  Takk, Frode L

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet der på vei nordover og spiste nydelig Pasta! Uken etter på vei sørover fikk vi oppleve et nydelig lunsjbord med varme og kalde retter der alle hadde fantastisk smak

Takk, 488bj_rnarr
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

En ikke helt planlagt middag ble et festmåltid som noteres i fanilie- historie boka ...
Suveren mat, rask servering og ikke minst en servitør som leverte 110%.....

Takk, Andrekjetil
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hvis du er sulten, liker DØDSGOD mat, liker mat-finnesse, liker et supert utvalg av mat fra vest til øst i verden, liker å bli mett, liker masse forskjellige nydelige smaker i munnen, er vant til å drikke god vin og har lyst til å ta familien med på en skikkelig god og real middag, er dette virkelig restauranten for deg!! I tillegg får man super service av servitørene. Tusen takk for en herlig burger, vil definitivt anbefale til dere andre

Takk, 970pederj
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten har kjempegod mat. Anbefaler å ta lunsj eller middag her. De har inngang fra senteret og fra gågaten. Anbefaler tapas dersom dere er to eller flere. Mye gode smaker

Takk, reiersgard

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!