“Spennende mat i Alta”

Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Spiste med gode venner på anbefalt restaurant. Hadde egentlig tenkt på spise reinsdyr-biff (denne var meget god ifølge en annen person), men valgte grillet tørrfisk. Denne var også god og litt uvant for en søring. Koselig restaurant.

Takk, arildth

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

E god mat. Bra servitører/kokker å alt det såm hører med! E nåka negativt å, savner mere veganske alternativer! Så slipper Kona å alltid bestille det samme hver jækla gang! Kanskje prøve ut nye retter på deres meny. Syns det har vært samme meny i flere år

Takk, sakoria
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk personale og fremragende mat. Vi dro tilbake etter et besøk noen dager tidligere da vi følte oss velkomne og maten var særdeles god.
Når vi kom tilbake var det «trykk» på restauranten men personalet hadde oversikt over hvor langt de forskjellige bordene var kommet i sin bespisning og anslo ganske presis om når de fikk ledige bord.
Ta turen innom Du verden når du er i Alta.

Takk, Ståle Margido N
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fin og moderne restaurant. Vi ble møtt av hyggelige servitører med en gang vi kom inn, og fikk et koselig bord for to. Maten kom raskt, og vi kan absolutt anbefale både vårrullene og hvalbiffen. Til dessert valgte vi boblevaffel med bær og is. Den var helt nydelig, men vi er glad vi valgte å dele den, da den var mektig. Alt i alt en veldig fin opplevelse.

Takk, Kjetil S
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

På gjennomreise med bobil , måtte vi ut å se på Alta og finne noe å spise .
Flott vær denne kvelden så valget falt på uteserveringen her. Hyggelig servitør raskt på plass med meny. Jeg hadde lyst på alt de hadde..! men valgte til slutt blåskjell med fries. Det var et godt valg, for dette smakte nydelig i sola. Koselig sted, hyggelige servitører og god mat...! Hva mer kan man forlange ?

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, trond116

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!