“Fantastisk mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Du Verden Matbar

Du Verden Matbar
Vurdert som nr. 5 av 25 Restauranter i Alta
Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021

Vi var her i fjor, og kom tilbake i år 22. juli. Vi hadde bestilt bord på forhånd.
Til forrett spiste vi blåskjell og hval, til hovedrett spiste vi grillet tørrfisk, beef/chips og Reinsdyrfilet - det smakte helt fantastisk! Avsluttet med boblevaffel med vaniljeis = helt nydelig (veldig mektig).
Anbefaler denne restauranten på det varmeste.
Hilsen fra 3 fornøyde gjester

Takk, vencheanitab

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Alltid fornøyd med mat, service og atmosfære her! Vi drar sjelden andre steder når vi er i alta. Anbefales på det varmeste!!

Takk, iselinknutsen
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Spiste med gode venner på anbefalt restaurant. Hadde egentlig tenkt på spise reinsdyr-biff (denne var meget god ifølge en annen person), men valgte grillet tørrfisk. Denne var også god og litt uvant for en søring. Koselig restaurant.

Takk, arildth
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

E god mat. Bra servitører/kokker å alt det såm hører med! E nåka negativt å, savner mere veganske alternativer! Så slipper Kona å alltid bestille det samme hver jækla gang! Kanskje prøve ut nye retter på deres meny. Syns det har vært samme meny i flere år

Takk, sakoria
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk personale og fremragende mat. Vi dro tilbake etter et besøk noen dager tidligere da vi følte oss velkomne og maten var særdeles god.
Når vi kom tilbake var det «trykk» på restauranten men personalet hadde oversikt over hvor langt de forskjellige bordene var kommet i sin bespisning og anslo ganske presis om når de fikk ledige bord.
Ta turen innom Du verden når du er i Alta.

Takk, Ståle Margido N

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!