“Fantastisk mat og service”
Anmeldelse av Du Verden Matbar

Du Verden Matbar
Vurdert som nr. 5 av 25 Restauranter i Alta
Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Her spiser jeg Fantastisk mat hver gang jeg er i Alta. Alt fra Tapas til grilla tørrfisk smaker himmelsk. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Trail50066

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte noe skeptisk grillet hvalbiff på servitørs anbefaling. Minner om tidligere spist hvalbiff var ok, men ikke noen matopplevelse jeg så frem til.
Men denne var utrolig god. Mørt kjøtt som smakte veldig godt. Vil virkelig anbefale dette.
Boblevaffel som dersert var også veldig godt

Takk, Jan-Erik Søvik H
Anmeldt 23. juli 2021

Vi var her i fjor, og kom tilbake i år 22. juli. Vi hadde bestilt bord på forhånd.
Til forrett spiste vi blåskjell og hval, til hovedrett spiste vi grillet tørrfisk, beef/chips og Reinsdyrfilet - det smakte helt fantastisk! Avsluttet med boblevaffel med vaniljeis = helt nydelig (veldig mektig).
Anbefaler denne restauranten på det varmeste.
Hilsen fra 3 fornøyde gjester

Takk, vencheanitab
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Alltid fornøyd med mat, service og atmosfære her! Vi drar sjelden andre steder når vi er i alta. Anbefales på det varmeste!!

Takk, iselinknutsen
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Spiste med gode venner på anbefalt restaurant. Hadde egentlig tenkt på spise reinsdyr-biff (denne var meget god ifølge en annen person), men valgte grillet tørrfisk. Denne var også god og litt uvant for en søring. Koselig restaurant.

Takk, arildth

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!