“Overvurdert!”

Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021

Min samboer og jeg bestemte oss å prøve ut Du Verden for første gang, og bestilte bord en kveld.
Da vi ankom stedet - ble vi stående undrende i inngangspartiet siden vi ikke ble møtt av noe personalet som vanligvis viser vei til bordet.
Vi gikk til disken der det sto en servitør med ryggen til å så opptatt ut. Vi la merke til at han hadde sett oss, men vi måtte tilslutt be om hannes oppmerksomhet å spørre etter bordet. Han pekte ut i restauranten på et bord ved siden av disken og rett ved utgangen.
Vi satte oss ned å ventet i rundt 5 minutter før en annen servitør kom med meny.

Når vi hadde bestemt oss for hva vi skulle bestille kom et annet par å satte seg ved bordet ved siden av, der de fikk menyen av samme servitør som oss.
Når vi endelig trudde vi skulle få bestilt, gikk servitøren forbi oss å tok bestillingen til paret ved siden av før hun etter en stund kom til oss.
Mens vi satt å ventet på maten observerte vi andre gjester som ble stående i inngangspartiet like forundrende som det vi var, samt et stresset personalet i lokalet, uten at lokalet var halvfull.

Maten skulle bestå av medium stekt biff og kremet kyllingpasta. Biffen var derimot godt stekt, og pastaen var helt ok. Maten i alt var ikke verdt prisen. Vi ble heller ikke tilbudt dessertmeny eller noe annet for den saks skyld.

Vi observerte også at gjester som ønsket regningen ved et annet bord prøvde å få øyekontakt med personalet en ganske lang stund, for så til slutt å få beskjed at den måtte betales i disken.

Et lite imøtekomme personal og dårlig informasjon og service til gjestene. Ting gikk for tregt.

Som overskriften sier, et overvurdert spisested.

Gir denne opplevelsen en karakter som kan sammenlignes med en koloskopiundersøkelse.

Takk, Sour0nion

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Her spiser jeg Fantastisk mat hver gang jeg er i Alta. Alt fra Tapas til grilla tørrfisk smaker himmelsk. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Trail50066
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte noe skeptisk grillet hvalbiff på servitørs anbefaling. Minner om tidligere spist hvalbiff var ok, men ikke noen matopplevelse jeg så frem til.
Men denne var utrolig god. Mørt kjøtt som smakte veldig godt. Vil virkelig anbefale dette.
Boblevaffel som dersert var også veldig godt

Takk, Jan-Erik Søvik H
Anmeldt 23. juli 2021

Vi var her i fjor, og kom tilbake i år 22. juli. Vi hadde bestilt bord på forhånd.
Til forrett spiste vi blåskjell og hval, til hovedrett spiste vi grillet tørrfisk, beef/chips og Reinsdyrfilet - det smakte helt fantastisk! Avsluttet med boblevaffel med vaniljeis = helt nydelig (veldig mektig).
Anbefaler denne restauranten på det varmeste.
Hilsen fra 3 fornøyde gjester

Takk, vencheanitab
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Alltid fornøyd med mat, service og atmosfære her! Vi drar sjelden andre steder når vi er i alta. Anbefales på det varmeste!!

Takk, iselinknutsen

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!