“God mat, god service.”

Kjøkken: Gastropub
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Ypperlig god mat. Flott danderte retter. Hyggelig personale og god service. Prisene er også innafor! Anbefales absolutt!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Fredeflu

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Grillet tørrfisk smakte veldig godt. God stemning og hyggelig personell. Skal tilbake hit neste gang jeg er i Alta. Imponert.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, jtnilsen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Vi spiste reinsdyr, helt perfekt tilberedt og nydelig tilbehør. Anbefaler boblevaffel til dessert, mektig, men utrolig godt. Hyggelige servitører som tydelig vet hva de driver med. Aldri spist så god mat tilknyttet et kjøpesenter før! Anbefales virkelig.

Takk, Eirinh91
Anmeldt 4. august 2021

Vi ble møtt av ei hyggelig servitør. Vi hadde ikke bestilt bord, noe som er lurt å gjøre. For det var full restaurant en onsdags kveld. Vi fikk raskt mat og den smakte utsøkt. Anbefaler dette stedet!

1  Takk, Geir Edvin F
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse , hadde reinsdyrfilet og tørrfisk, å noe av det beste vi har spist. Å en servitør som ga oss en kjempe service. Vel vert et besøk.

Takk, 131ingerm

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!