“Beste varmdisk nord for Dovre”

Kokkejævel (Hoftepluss & Fy Fader)
Vurdert som nr. 5 av 23 Restauranter i Alta
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk varmdisk med lokale kvalitets råvarer! Veldig god kundeservice. Anbefaler å prøve Ole Mathis hetta og Ole Mathis hetta veggis fra menyen, en sikkelig matopplevelse.

Takk, 899alexandern

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Forventer ikke gull og grønne skoger, når byen er inntatt av mange fotballspillere på turnering. Men bidosen jeg servert var varm, smaksrik og i rikelig porsjon. Noe rot i kassa, men ikke annet å forvente, ikke normal tilstander i Alta denne helga.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 669kathrinl
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom sultne fra Tirpiz- og Alta museumene. Enkelt å velge, og hyggelig betjening. Eget rom for å spise, med mugger m kaldt vann. Rask servering.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, erikf116
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Navnet trakk oppmerksomhet, men meny og servering var helt OK. Det er da fint å ha et slikt spisested for avslapping mellom .handlerunden

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Sieino44
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

En variert og spennende meny, maten var god og servicen like så. Min rett skulle inneholde 200g kjøtt, det virket nok som det var noe mindre, mengden salat var enorm i forhold. Triste og kjedelige lokaler. Må prøves om du er i Alta, men ikke forvent det helt store!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, GlobePilot

Reisende som så på Kokkejævel (Hoftepluss & Fy Fader), så også på

Alta, Alta kommune

Har du vært i Kokkejævel (Hoftepluss & Fy Fader)? Del dine erfaringer!