“God mat men...”

Kokkejævel (Hoftepluss & Fy Fader)
Vurdert som nr. 6 av 23 Restauranter i Alta
Anmeldt 5. august 2020

han kokkeesjefen sjøl er jo en stor tulling, sur og grinete er han hele tiden også. ble truet med juling fordi jeg tok ketshup på maten etter å ha betalt, jeg visst ikke at ketshup og sennep også skulle veies og betales for, har vært vant med at det har vært gratis over hele norge

1  Takk, 71rolfh
Asbjørn S, Owner på Kokkejævel (Hoftepluss & Fy Fader), svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2021

Truet han deg virkelig med juling ?

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi satt å pratet om at det vi savnet å oppleve nå, det var lokal mat gjort på kule måter og med gode smaker! Dette stedet innfridde skikkelig. Da vi på vår vei helt fra Nord og mot sør bare har smakt smakløs husmannskost på kroer, så var dette en skikkelig høydare! Takk for en skikkelig digg matopplevelse. Ønsker at flere tar denne ideen langs Norges land og presenterer Norge på like stolt måte!

Anbefaler alle å ta turen innom her!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 6. mars 2020

Et fisk/skalldyrutsalg med cafedrift.Man forventer som regel ikke mye av matsteder på kjøpesentra. Derfor får man et smakssjokk i denne cafeen.Fiskegryte -stappfull av godbiter til en meget rimelig pris.Man skulle bare ønsket at denne maten kunne nytes i roligere omgivelser med god vin. Det hadde maten fortjent, Må bare oppleves

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Alf S
Anmeldt 9. oktober 2019

Variert meny med alt fra lasagne til torsketunger, biffstuing, scampi og diverse garnityr. Salatbaren var kanskje noe tam. Under 300 kroner for skikkelig middag for to!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Raymond K
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Alltid innom for å spise her når jeg er i Alta. Lunsj, frokost, middag eller kveldsmat. Tar gjerne full pensjon her.

Vel verdt et stopp eller 4. Jeg får bare testet de klassiske rettene, men det andre er sikkert godt det også.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, b_rdolavj

Reisende som så på Kokkejævel (Hoftepluss & Fy Fader), så også på

Alta, Alta kommune

Har du vært i Kokkejævel (Hoftepluss & Fy Fader)? Del dine erfaringer!