Overraskende

Vi fikk en brosjyre fra Pæskatun på turistinformasjonen og tok turen opp da vi hadde leid bil. Ikke... les mer

Anmeldt 5. august 2020
aaseg2014
Arendal, Norge
Helaften

En fantastisk helaften med Nordlys, historie, aktiviteter og gastronomisk opplevelse. Vi ble meget... les mer

Anmeldt 26. august 2019
jang248
Kristiansund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Alta
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Dato for opplevelse: desember 2017
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Dato for opplevelse: november 2017
Anmeldt 26. oktober 2017

Dato for opplevelse: oktober 2017
Peskatun, Owner på Pæskatun Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2017

Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Dato for opplevelse: april 2017