Helaften

En fantastisk helaften med Nordlys, historie, aktiviteter og gastronomisk opplevelse. Vi ble meget... les mer

Anmeldt 26. august 2019
jang248
Kristiansund, Norge
Fantastisk nordlys

Anmeldt 5. november 2017
Frøydis Hordvik S

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Alta
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Vi ble meget godt ivaretatt av det herlige vertskapet.

Topp opplevelse var fellesnevner :-)

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, jang248
Anmeldt 5. november 2017

Hadde en flott nordlyssafari med Trond som guide. Fikk oppleve det utrolige nordlyset. Etterpå fikk vi en god innføring av årsaken til nordlyset, og ikke minst Birkeland.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Frøydis Hordvik S
Anmeldt 26. september 2016

Ett besøk i Pæskatun med Trond som storyteller - er absolutt noe du husker fra Alta. Fantastisk å se hvordan skiferen ble og blir til - samt hvordan Trond og staben tar vare på sine gjester. Her har mange mye å lære. Kommer gjerne tilbake.

Dato for opplevelse: september 2016
3  Takk, Tom S
Anmeldt 3. mars 2016

Dette ble en fantastisk opplevelsestur. Trond ga oss en god innføring om bakgrunnen for skiferdriften og ikke minst årsaken til nordlyset. Jakten på Aurora Borealis ble spektakulær og trivelig. Vi gir våre beste anbefalinger.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, Eilert06
Anmeldt 15. september 2015

Jeg besøkte Pæskatun sammen med en stor gruppe, vi var ca. 100 personer, og ALLE var begeistret for opplegget. Vi fikk en fin innføring i skiferdrift og vi fikk en glimrende forestilling i lavvoen. Vil anbefale alle som kommer til Alta å dra opp til Pæskatun for å få en autentisk og fin opplevelse.

Dato for opplevelse: september 2015
2  Takk, solgunns2015