eDreamsUSD 62
Agoda.comUSD 62
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi har overnattet på Camp Alta flere ganger i hyttene med soverom. Hyttene er jelt standard, begynner å få behov for litt oppgradering. Gode senger.
Camp Alta ligger i grei avstand fra Bossekop, og ved elven.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Hcjekk
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Dette er en grei plass å overnatte for en natt. Sanitæranlegg er helt greit. Plassen er noe rotete uten oppmerkede oppstillingsplasser.
Grei plass å ligge på for et besøk i Alta, eller for å fiske i Alta elva

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Happyfred63
Anmeldt 23. august 2018

Dårlig standard på hyttene, mugglukt og skjevt gulv. Bilder på nettside, stemmer dårlig overens med de hyttene vi fikk på stedet. Fellesrom var OK. Beliggenheten var også grei, nær Altaelva. Ingen mat å få kjøpt på stedet, ei heller i umiddelbar nærhet.

Romtips: Vi leide 2 hytter. Veldig enkel standard. I den ene hytta, var gulvet helt skjevt, i den andre hytta var den en fæl mugglukt.
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Reidun B
Anmeldt 8. august 2015 via mobile enheter

Vi bodde tre netter på CampAlta. Fin lekeplass for ungene, flotte grillmuligheter. Greit kjøkken og helt greie sanitæranlegg. Fin beliggenhet. Nær avstand til severdigheter i Alta. Det ligger tre campingplasser på rekke, dette er den mitterste.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, 338clausr
Anmeldt 1. juli 2015 via mobile enheter

Bodde 2 netter i forbindelse med ett bryllup.
Campingen har fin beliggenhet like ved elven. Rolig og naturskjønne omgivelser som passer både for familier,fiskere og camping-gjester. Barnevennlig med en fin liten lekeplass. Vi bodde i hytte med 2 soverom,kjøkkenkrok, stue og WC. Rent og god plass til 4 voksne og 2 barn. Enkelt å parkere bil helt inntil hytta. Ca 10 minutter til Alta sentrum med bil. Godt fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, 274kristianl