“Meget god mat!”
Anmeldelse av Stjerne Grillen

Stjerne Grillen
Vurdert som nr. 14 av 24 Restauranter i Alta
Anmeldt 13. mars 2018

Stjernegrillen har både gode burgere og velsmakende kebaber av alle slag. Pommes friten er også veldig sprø. Eneste negative jeg har å påpeke er at bordene kan være skitne fra gang til gang, i tillegg får man en ganske liten rullekebab hvis det er det du har tenkt å bestille. Den smaker godt, men jeg personlig ble ikke mett.

Takk, John D

Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Kjøpt pizza idag og den smakte helt fortreffelig. Flott service, raskt levering og god mat. Ønsker du å få smakfull gatekjøkken mat for en rimelig pris så er det rette stedet.

Takk, Svit S
Anmeldt 12. juli 2017

Jeg stakk innom her etter å ha kjørt bil i 7 timer, kjempesulten de lux. Bestilte mat og fikk ihjelstekte burger, pommes frites som var så stekt at jeg kunne brukt de som spiker. Vassen salat. pjuff og grøss.. jeg spiste halvparten av burgeren for å få litt mat innabords og ga opp resten.. Betjening var grinete og når jeg påpekte matkvalitet så ble de enda mer grinete.

Takk, Odd-Steinar M
Anmeldt 9. juli 2016

Bra utvalg og rask betjening. Maten var velsmakende og i en ok porsjon. Litt slitent, men rent. OK rent WC. Gratis parkering utenfor.

Takk, OAH61
Anmeldt 11. mai 2016

Forrige søndag (5.mai) ca kl 16.15 kjørte jeg til Stjernegrillen, fordi jeg ikke gadd lage middag selv. Tenkte at i dag spiser jeg heller ute. Bestilte meg en cheeseburgermeny fra tavla hos jenta bak disken og ga beskjed om at jeg skulle spise her. Betalte kr 152,- og gikk og satte meg. Etter 40(!) minutter (og da var jeg nok sur!) gikk jeg og fortalte samme jente at jeg like godt kunne få pengene tilbake, for nå orker jeg ikke vente lenger. Hun spurte raskt hva jeg hadde bestilt og sa 5 minutter. Det var helt åpenbart at hun hadde glemt min bestilling, for det jeg fikk (etter 5 minutter) var bare en enkel burger og chips til. Har vært innom Stjernegrillen fra tid til annen, også med ungene, men jeg håper virkelig ikke dette er standarden vi kan forvente fra nå av.

Hun beklaget ikke engang at hun hadde glemt min bestilling, bare "rasket sammen noe", sånn for pengenes skyld!!
Helt uhørt.

Takk, Stig B

Reisende som så på Stjerne Grillen, så også på

Har du vært i Stjerne Grillen? Del dine erfaringer!