Vi støtter følgende nettlesere:

Vurdert som nr. 6 av 11 Utendørsaktiviteter i Alta
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for eldre barn
1 anmeldelse
“Fra drøm til virkelighet”
5 av 5 bobler Anmeldt 20 november 2015 via mobile enheter

Jeg er så glad for at jeg sendte dere mitt ønske. Fekk kjempeservice fra dere, raskt og proft ble drømmen min mulig gjort. Jeg er kjempefornøyd med absolutt alt. Magisk opplevelser med mennesker, dyr og natur. Dette vil jeg anbefale andre å gjør - reis til Alta og få ein eksotisk norsk opplevelse, natur, dyr og mat og varme inkluderende mennesker som deler hundekjøring opplevelser fra turer til konkurranse. Terning kast 6 til Holmen husky lodge og Gargia Fjellstove. Et minne for livet.

Jeg er så glad for at jeg sendte avsted mitt ønske til dere og dere gjorde min drøm til virkelighet. Tusen takk!

Jeg håper at anledningen vil komme og at jeg kan oppleve Alta igjen og då er dere førstelaget.

Besøkte november 2015
Nyttig?
Takk, Nancy M
Marianne K, Kundeansvarlig på North Adventure AS, svarte på denne anmeldelsen, 22 november 2015
Tusen takk for tilbakemeldingen, og vi er så glad for at du hadde så flotte opplevelser i Alta! Er bare å ta kontakt om du vil til Alta igjen, du er alltid velkommen.
Skriv en anmeldelse

• Uspesifisert
  • Alle nye på norsk
Norsk først

Reisende som så på North Adventure AS, så også på

Har du vært i North Adventure AS? Del dine erfaringer!